středa 8. června 2016

Recenze - vosk Yankee Candle Fluffy Towels

Krásný den přeji!

Dnes je tu další recenze na vosk od Yankee Candle a to na Fluffy Towels (načechrané ručníky). Předem se chci omluvit, že na fotkách vosk není celý, ale byla jsem z něj tak nadšená a okouzlená, že jsem si ho musela hned zapálit v aromalampě, než jsem ho stihla vyfotit :).
Tento vosk, jak už jsem psala v úvodu, má svěží vůni a když si k vosku přičichnu, vybaví se mi vypraná osuška nebo čerstvě vyprané prádlo, prostě a jednoduše vůně čistoty. Vůně je složena z jablíček, ze špetky vůně citrónů, levandule a lilií.
Jedná se o slabší vosk, takže do aromalampičky je třeba dát 1/4 nebo i třeba 1/3 a poté krásně provoní místnost. Já si vosk dávám mezi vyprané prádlo do skříně a prádlo mi tím krásně svěže provoní. Doba hoření je cca 8 hodin.

A pokud s vosky od Yankee Candle teprve začínáte, začněte vosky bílé barvy, protože na nich nic nezkazíte. Ty mají jen svěží lehčí vůni, která je příjemná asi většině z nás a neuděláte chybu :)
Koupě: v kamenných prodejnách s dekoracemi nebo na http://yankeesvicky.cz/, popř. Aukro, sbazar, vinted atd.
Cena: 59 Kč (ale často probíhají i různé slevy a akce)
Hodnocení: 5/5

V minulosti jsem dělala recenze i na jiné vosky - Peony a Lake Sunset, mrkněte na ně :)
Jinak pokud byste měli jakékoliv dotazy ohledně vosků nebo svíček Yankee Candle, napište mi do komentářů pod článek nebo na mail martina.pecinova@gmail.com a já se vám budu snažit odpovědět :)

Žádné komentáře:

Okomentovat