čtvrtek 26. května 2016

Receze - kosmetika For life

Ahoj,
když jsem ještě byla v Čechách, byly mi doručeny vzorky nočního krému a denního tónovacího makeupu od firmy For life. O téhle značce jsem nikdy předtím neslyšela, proto jsem ji chtěla vyzkoušet. Když se kouknete na stránky FOR LIFE & MADAGA, uvidíte velký výběr kosmetiky pro celé tělo (péče o pleť, makeupy, krémy, péče pro vlasy, nohy, ruce atd).

Začnu denním tónovacím krémem, jelikož ten jsme si dost oblíbila. Nerada používám makeup, ale tento krém lehčí a tím tolik nezatěžuje pleť. Používala jsem ho hlavně na oblast pod očima, velmi zřídka i na zbytek obličeje. Nanesla jsem trošku krému, rozetřela a zapudrovala.
Víceméně skoro vždy mám problém s výběrem odstínu, jelikož jsem přes zimu dost bledá a přes léto zase tmavší a ne vždy mi odstíny makeupů sedí, nicméně tento krém má perfektní odstín, který mi sedl! Tak nějak se přizpůsobí barvě pleti - používala jsem ho jak přes zimní měsíce, tak i teď, když už mám pleť zabarvenou od sluníčka. Koukala jsem na cenu tónovacího krému a myslím, že je úměrná kvalitě a proto vážně přemýšlím nad koupí!


Lehký noční krém jsem zpočátku používala ne zcela pravidelně, proto jsem neviděla žádné výsledky. Ale v zimě jsem se snažila o pravidelné používání a tím byla moje pleť více vypnutá, bez pupínků a jiných nedokonalostí, vyživená a celkově i lépe vypadala. Složení krému je ultralehké, pleť nezatěžuje a dokonce působí i proti nedokonalostem pleti. Složení krému je taktéž lehké, proto po nanesení krému není pleť nijak mastná a krém se rychle vstřebá.

Takže já jsem byla se vzorečky spokojená! Jak jsem psala, až přijedu do Čech, přemýšlím nad koupí tónovacího krému, převážně díky odstínu a dle mého názoru také příznivé ceně.

Pokud byste taktéž chtěli vyzkoušet vzorečky od této firmy, kontaktuje patřičné osoby na e-mail (hledejte na jejich webovkách) a za nedlouho vzorky očekávejte ve schránce - doba dodání byla u mě necelý týden! :)

Vyzkoušeli jste někdy kosmetiku od For life? 
Jaký na ní máte názor?

Žádné komentáře:

Okomentovat