sobota 24. září 2016

Recenze na cestovní kosmetickou tašku z postovnezdarma.cz

Stránka http://postovnezdarma.cz mi nabídla spolupráci s tím, že bych si od nich mohla objednat nějakou věc a já vám poté napíšu článek, jak jsem byla spokojena s nákupem atd. Nejdříve jsem váhala, ale poté jsem řekla, proč ne.
Výběr věcí na stránce je relativně velký - oblečení, bižuterii, hodinky a mnoho jiného. Největší problém je ale v tom, že zboží přijde asi do 3-4 týdnů od objednání, což je velkou nevýhodou. Ceny jsou o trošku nižší, než v kamenných obchodech, ale zase neplatíte žádné poštovné.
Já jsem si objednávala cestovní kosmetickou tašku. Podle obrázků na webovkách jsem si vybrala variantu 01, ale asi 3 dny po objednání mi přišel mail, že tato varianta už není k dostání a mám si vybrat jinou. Docela mě to zamrzelo, protože design 01 se mi zamlouval nejvíce. Ale nevadí, objednala jsem si tedy variantu 02 a poté už jsem čekala na balíček. Taštička mi přišla asi do 3 týdnů po objednání v igelitovém pytlíku jako chodí věci z čínských eshopů. A ejhle, podle údajů na obálce/pytlíku ono to bylo objednáno z nějakého čínského eshopu. Takže tato stránka http://postovnezdarma.cz pouze přeprodává zboží z čínských eshopů a s pěknou přirážkou! Zkusila jsem pohledat na ebay a našla jsem tu samou kosmetickou taštičku, jen s jinými motivy a pozor - o 100 Kč levněji než nabízejí na stránkách :).
Ale abych dnes nebyla jen negativní, přesuňme se k samotné taštičce. Když mi po necelých 3 týdnech dorazila poštou, byla složená a dost zmuchlaná + byla dost cítit novotou. Nechala jsem si tedy vyvětrat asi 2 dny za oknem a poté jsem si do ni přesunula moji kosmetiku.

Taštička je, i když se to možná nezdá, dost prostorná. Uvnitř jsou i přihrádky a gumička na štětce. Myslím, že pokud jedete nějak třeba na týden, kosmetika by se vám tam měla vejít. Design má krásné pestré barvy. Hned druhý den používání se mi na dno vylilo trošku makeupu, ale díky tomu, že je taštička z omyvatelného materiálu, nebyl problém vše vyčistit. Jedinou výhradu a mínus, kterou k taštičce mám je zip. Zip je dost malý a celkově takový chatrný, dost se bojím, že mi brzy v ruce zůstane rukojeť a nebo se mi někde zip zasekne úplně.
Sečteno a podtrženo, nelíbí se mi, že http://postovnezdarma.cz přeprodává s velkou přirážkou věci z čínských eshopů. Kvalita zboží je tedy rovna zboží právě z ebay, Aliexpressu a jiných eshopů. Ale se samotnou cestovní taštičkou jsem, až na ten zip, spokojená :)

Objednání: objednávala jsem tady - http://postovnezdarma.cz/cestovni-taska-na-make-up-a-dalsi-kosmetiku 
Cena: 165 Kč 
Doba dodání: 23 dní (16. 8.- 9. 9.) 
Moje hodnocení: 2,5/5 (důvody jsou uvedeny v článku)

3 komentáře:

  1. Tiež s týmto eshopom nemám dobré skúsenosti. Nedávno mi prišli šaty ako z papiera.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2016/09/2-narodeniny-blogu-odmena-pre-vas.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tedy s firmou taky spolupracovala a byla jsem spokojená, objednala jsem si letní šaty, sice ze 100% polyesteru, ale příjemné. Bohužel mi byly malé přes prsa, jinak seděly, ale tohle nebyla chyba firmy, měla jsem si objednat M, ne Sko.
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
  3. Taštička je sice krásná, ale ta doba dodání je šílená!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat