středa 15. června 2016

Dvoufázový odličovák s chrpou Yves Rocher

Tento dvoufázový odličovák jsem si koupila ze zvědavosti, protože jsem na něj četla mnoho recenzí a mnoho holek ho považuje za "svatý grál". A jak mám vyzkoušeno, kosmetika od Yves Rocher je pro mě naprostou špičkou, takže jsem očekávala mnoho. Musím uznat, že odličovák je naprosto úžasný a už teď používám asi 3. balení! :)
Výrobek je v menší plastové krabičce se šroubovacím uzávěrem. K dávkování je určen jen malý otvor, proto nehrozí, že se vám na odličovací tampónek nechtěně vylije celá lahvička. Jak prodejce uvádí, výrobek jen určen pro uživatele kontaktních čoček a pro citlivé oči. Já sice kontaktní čočky nenosím, ale citlivé oči mám. Z jiných odličováků jse měla vždy červené oči, z tohoto vůbec.
Před použitím je třeba celé balení protřepat, aby se obě složky odličováku (modrá i průhledná) spojily a tím vše dobře odlíčily. Odličovák krásně odstraní jakoukoli řasenku (i voděodolnou) či makeup. A to vše jen s malým množstvím tekutiny.
Po použití je pleť trošku mastnější, ale po chvilce je vše pryč. Pleť je poté svěží a zklidněná, oči nedráždí. A to vše díky vodě, která je z chrpy.
Za mě kosmetika od Yves Rocher je kvalitní a ještě mě nezklamala. Cena (tuším, že 180 Kč) odpovídá kvalitě a množství tekutiny v balení (125 ml). Nicméně tím, že mám věrnostní kartu od Yves Rocher, odličovák kupuji ve slevě za cca 110 Kč.

Koupě: Yves Rocher
Cena: cca 180 Kč, ale dost často probíhají slevy 
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat