úterý 12. července 2016

Recenze Yankee Candle - Fresh cut roses

Jsem zpět s novou recenzí na další vosk od Yankee Candle - Fresh cut roses. Tento vosk jsem si koupila těsně po Vánocích, tedy ještě než jsem odjela do Bulharska a tak jsem neměla čas ho ani vyzkoušet. Konečně včera jsem se k vosku dostala a vyzkoušela ho a zamilovala jsem se do té vůně! :) pokud máte možnost ho vyzkoušet, rozhodně to udělejte!
Dle mého názoru se jedná o jednu z nejlepších vůní od Yankee Candle vůbec. Ono která slečna nebo žena nemá ráda vůni růží? Jasně, že všechny :) a tento vosk voní opravdu jako zahrada plná růží! Váš byt nebo dům bude po použití vosku vonět jako kdybyste právě teď byla na zahradě a budete cítit svěží vůni růží a i jiných květin z louky.
Já jsem moc ráda, že mám tento vosk doma a konečně jsem ho mohla vyzkoušet, protože je to jeden z favoritů na můj nejoblíbenější vosk vůbec. Vůně není zase tak silná, takže do aromalampy dejte 1/4 nebo 1/3 vosku. Doba hoření je v průměru více jak 8 hodin.
Pokud Vás tento vosk zaujal, očichejte ho a popřípadě kupte co nejdřív, jelikož je dost často vyprodaný :(

Cena: okolo 57 Kč
Můj názor: 5/5

Pokud máte nějaký dotaz na vosky a svíčky od Yankee Candle, napište mi do komentářů pod tento příspavek nebo mi piště na mail  martina.pecinova@gmail.com. Budu se snažit odpovědět co nejdříve.


1 komentář:

  1. I would like to try something from YC, too. Maybe one day. :) Nice post!

    OdpovědětVymazat