pondělí 2. ledna 2017

Recenze na pleťovou masku Egg Pore Tightening Cooling Pack od Sephory

Jak jste mohli vidět v jednom z předvánočních článků, pří nákupech jsem si koupila také něco z kosmetiky pro mě :). Dnes bych vám ráda napsala něco málo o oplachové pleťové masce Egg Pore Tightening Cooling Pack od Sephory.
Tato pleťová maska má, jak název napoví, tvar vajíčka a obal vypadá dost pěkně až lákavě. Podle instrukcí na obale a zahraničních recenzí by maska měla odstranit černé tečky a stáhnout póry.
Po otevření "vajíčka" jsem upřímně čekala větší množství masky, ale budiž. Receptura masky je na bázi výtažků z vaječného bílku, mořské soli, ledovcové vody, vinného octa a jílu, takže by měla pleť oživit pleť a zároveň stáhnout rozšířené póry. Maska má konzistenci a i vzhled "šlehačky".
Maska se má na pleti nechat 10-15 minut, já ji nechala asi 20 minut. Poté maska ztuhne a je čas ji z obličeje smýt. Nějakým zázračným způsobem se mi s pletí nic nestalo. Černé tečky zůstaly na pleti tak, jako před nanesením masky, pleť byla možná po použití o trošku více napnutá a jemnější na dotyk, ale jiný rozdíl nevidím. Masku jsem aplikovala ještě asi 3× po sobě vždy 1× týdně (i když se může používat až 2×/týden), ale výsledek byl vždy stejný, tedy prakticky žádný.
Upřímně čekala jsem od toho mnohem více. Obal je lákavý, cena relativně vysoká, ale výsledek žádný. A vzhledem k tomu, že maska nebyla nejlevnější, příště už si ji nekoupím.

Koupě: Sephora
Cena: 390 Kč
Hodnocení: 1,5/5

Schválně mi napište vaše názory a postřehy po použití, protože jsem zvědavá :)







1 komentář:

  1. Oakley Titanium sunglasses - Shop for Merkur - T-Shirts
    Shop for Oakley Titanium sunglasses at T-Shirts. Choose from ford ecosport titanium 5 different styles, from black, silver, platinum, and more tube supplier with the titanium 6al4v lowest ridge wallet titanium prices. 2018 ford fusion energi titanium

    OdpovědětVymazat