čtvrtek 3. listopadu 2016

Recenze na zázračný kelímek od Oriflame

Jistě každý z nás zná zázračný kelímek od Oriflame. Od této značky moc kosmetiky neznám, ale zázračnému kelímku jsem věrná a teď používám už asi 5. balení :). Teď na podzim je to pro mě must have věc, kterou mám vždy po ruce. V chladnějších dnech mám dost často vysušené rty a převážně koutky a ne všechny balzámy na rty mi pomáhají. A celkově kelímek má všestranné využití na různá popraskaná a vysušená místa na těle, opary, odřeniny, nehtová lůžka nebo jiné hojivé rány, které je třeba promastit.
Díky kladným recenzím jsem tedy zkusila tento kelímek a už jsem mu zůstala věrná.

Kelímek je menších rozměrů, tudíž ideální na cesty do kabelky. Ale balení je pro mě osobně trošku nepraktické. Vždy, když chci aplikovat kelímek na rty, musím prstem. A poté vše naberu nechtěně nehtem a aplikace je pro mě složitější. Prsty mám potom nepříjemně mastné. Konzistencí připomíná klasickou vazelínu. Většinou vždy aplikuji přes noc nebo když vím, že budu delší dobu doma, jelikož díky své konzistenci se dlouho vstřebává.
Při koupi máte na výběr více příchutí (resp. vůní), ale já vždy měla jen to základní růžové balení. I když třeba čokoládová vůně mě dost láká. Nicméně v recenzích jsem četla, že ta základní vůně, co mám já sice zase tak nevoní, ale účinky jsou nejlepší. Kdežto ty ostatní vůně skvěle voní, ale nejsou tak účinné. Ale sama nemám zkušenost ..
Kelímek se dá pořídit jen přes Oriflame katalog. Nevím, jestli je to ještě dnes, ale dříve, když byla moje mamka Oriflame lady, objednávalo se kelímků vždy více na jednou a bylo to levnější. Teď je tomu pravděpodobně taky tak, jelikož dost nabídek na prodej kelímků jsem viděla na bazárcích po internetu nebo na facebokových skupinách.
Koupě: Oriflame (popř. online bazary a facebookové skupiny)
Cena: do 100 Kč 
Hodnocení: 3,5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat