pátek 5. února 2016

Recenze Avon Summer White Sunset toaletní voda

Tak jsem zase zpět a tentokrát s recenzí toaletní vody z Avonu Summer White Sunset! :) Toaletní vody celkově moc nepoužívám, spíše preferuji voňavky. Nicméně tuto toaletku jsem dostala dárkem a musím říct, že jsem za ní velmi ráda a používám ji skoro pořád. A to převážně kvůli nádherné květinově-orientální vůni!
 Toaletní voda má 50 ml a takový tvar flakónku, který je ideální na cestování nebo do kabelky pro častý přenos. Vzhledem k tomu, že se jedná o toaletní vodu, tak výdrž vůně není taková jako u parfémů, což je pochopitelné. Je ale paradoxní, že se jedná o levnější toaletní vodu, která se svou výdrží vyrovná dražším toaletkám.
Vůně má složení z růžového pepře, lotosu a jemného březového dřeva, což dohromady tvoří úžasnou letní a svěží vůni, která je plná energie. Vůně se "rozvoní" až po několik vteřinách od použití. Nejedná se o takovou tu těžkou vůni, která by byla cítit na dálku, spíše drží na kůži, jemně voní a zpříjemňuje vám den.
Objednání: Dostala jsem dárkem, ale pořídíte u Avonu (popř. mrkněte do faceboových bazárků, sbazar, Aukro, vinted atd.)
Cena: 129-180 Kč
Doba dodání: cca do týdne
Hodnocení: 5/5

3 komentáře:

  1. Myslím, že kosmetika Avon je dobrou kosmetikou. Mimo jiné ji prodává pár známým i moje dcera a vím, že když občas něco dostanu i já, jsem spokojená. Proto si myslím, že mohu taky doporučit.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslím že mám podobnou :)) Z Avonu už mám hodně toaletek a vůní takže za mě určitě taky palec nahoru :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě vždycky od koupě odradí to, že reaálně nevím, jak voní. Ale asi si taky nějakou pořídím. Slyším teď na avon jen chválu..

    OdpovědětVymazat