středa 23. prosince 2015

Recenze Krém se šnečím hlenem


Minulý měsíc jsem si objednala kosmetiku z Koreji a ráda bych se s Vámi podělila o recenzi. Objednávala jsem přes stránku www.jd.com, což je stránka velmi podobná Aliexpressu nebo Ebay (asi všichni znáte :)). Doba dodání byla ale velmi krátká, (a to i přesto, že bylo posíláno z Koreji) jen 10 dní, což mě velmi potěšilo. Velkým plusem je také poštovné zdarma + bonus pro nově registrované zákazníky $10 při nákupu nad $20 (slevový kód pro vás - Y4TZH6).
Objednala jsem si krém na ruce se šnečím hlenem. Vím, že asi mnoho z vás teď asi přestaně číst, ale já jsem ještě před objednáním četla mnoho kladných ohlasů na tento produkt, a tak jsem ho chtěla vyzkoušet. A musím říct, že je úplně skvělý! :)
I když si dám jen malou kapičku na dlaň, krém krásně hydratuje a ruce jsou po nakrémování hezky jemné. Voní tak nějak neurčitě, ale pro mě je to příjemná vůně, která mi na rukou vydrží celý den. Výhodou je i menší balení (70 ml), které se pohodlně vejde do kabelky. Jediné, co mi na krénu vadí, že složení na balení není v angličtině, pouze v korejštině > nicméně pokud popátráte na Google, bez problému ho najdete.
Takže za mě krém splňuje všechny mé požadavky a ráda si ho objednám i v budoucnu :)

Objednání: jd.com - http://en.jd.com/product/813957.html (Branig - Snail Mucus Water Drop Hand Cream)
Cena: $ 4,50 (+poštovné zdarma)
Doba dodání: 10 dní (objednáno 10. 12., přišlo 20. 12.)
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat