středa 19. července 2017

Poslední výlet semestru - Olomouc (19. 7. 2017)

Ahoj,
vím, že jsem se dlouho neozvala, ale konec semestru byl pro mě dost hektický. Měla jsem dost zkoušek, snažila jsem se dopsat i bakalářku a už se moc těšila, až to všechno budu mít za sebou. Vedoucí mé bakalářky pořád lpěl na detailech a pořád mě zahlcoval požadavky plus i jedna zkouška se mi nepovedla dle očekávání, takže jsem se rozhodla jít ke státnicím příští rok a studium si o rok prodloužit. Upřímně zatím to pro mě byl asi ten nejnáročnější semestr vůbec a už teď se děsím, jaký bude příští rok, kdy si dodělám nezbytnou zkoušku, dopíšu bakalářku a zkusím si také zapsat nějaké předměty z magisterského studia, abych to poté měla v navazujícím studiu jednodušší.
Když jsem dokončila vše nezbytné ve škole, se spolužačkama jsme se rozhodly pro spontánní výlet na jeden den do Olomouce. No, úplně tak spontánní to vlastně nebylo, výlet jsme plánovaly už kolem Vánoc, ale to se díky časovým možnostem všech nezadařilo, a tak jsme vyjely až minulý měsíc :).
Byla to celkem moje 3. návštěva Olomouce a bylo to moc fajn. Ono dvakrát jsem v Olomouci navštívila jen ZOO  nic více, až teď i centrum. V ten den kdy jsme se do Olomouce vydaly bylo neuvěřitelné teplo, roztékala jsem se za chůze, bylo to šílené. Navíc všude probíhaly rekonstrukce, uzavírky, výluky a upřímně mi to na náladě jen ubralo. Ale na druhou stranu dobrý oběd v centru na místním náměstí vše spravil :). Během celého dne jsme v centru potkávali mnoho studentů a mladých lidí a to mě jen utvrdilo v názoru, že Olomouc je živé studentské město.
Byl to takový poslední výlet se spolužačkami ze stejného oboru v semestru. Oni také prodlužují, ale přístí semestr vyjíždí na Erasmus, takže vůbec netušíme, jak se uvidíme. Já jsem Erasmus také na jeden semestr zvažovala, ale nakonec jsem tuto možnost zavrhla. Pokud se mi ale naskytne nějaká možnost krátkodobé stáže v zahraničí, ráda ji využiji.
Doufám, že máte fajn den plný sluníčka. Já mám dnes konečně volno z práce po dlouhé době a tak jsem dopoledne zařizovala nějaké nutnosti v centru a teď doháním resty. Připravuju článek o dovolené v Tatrách, kde jsem byla minulý týden, myslím, že do konce tohoto týdne by měl být zveřejněn :). Kam plnáujete letní dovolenou vy?

Mějte krásný zbytek dne!
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat