pátek 19. května 2017

Den strávený v Praze (19. 5. 2017)

Ahoj!
Doufám, že si všichni naplno užíváte krásných teplých dní ;). Ani nevíte, jak ráda bych si alespoň na půl hodinky lehla na naší zahradu nebo jen balkon a přečetla si nějakou fajn knížku nebo se zaposlouchala do nějaké z audio knih. Ono totiž jediné, co já teď čtu jsou knížky ke zkouškám, k bakalářce a ke statnicim. Už se neskutečné těším, až bude po všem .. snad se někdy dočkám ;)
Ale minulý týden jsem měla den volna z práce a na ordinovala jsem si i volno od učení a vydala se do Prahy za kulturou, přírodou a relaxem. Počasí vyšlo na jedničku s hvězdičkou, bylo nádherných 23°C, takže nejvyšší čas se naladit na letní dny.
První zastávkou byly Petřínské zahrady odkud je nádherný výhled na Prahu. Na samotném Petříně jsem byla jiz několikrát, takže to jsem vynechala. Ale nahoru k Petřínu jsem si to i tak hezky vyšlapala :). Pobyt v přírodě mě vždy neskutečné nabije energií.
Potom následoval pozdní oběd a muzikál Kleopatra. Na tento muzikál jsem se docela těšila, ale na druhou stranu jsem četla i mnoho ne zcela pozitivních recenzí. Pokud bych měla muzikál zhodnotit dle mého názoru, tak nejvíce mě zaujaly kostýmy. Byly krásně barevné, propracované, dobře vypadající a přitom ladily s dobou Kleopatry. Ale to bylo asi to jediné, co mě na muzikálu zaujalo. I přesto, ze v muzikálu hráli známí herci, tak se mi moc nelíbil. Písničky měly samozřejmě český text, ale buď hercům nebylo vůbec rozumět, nebo byly tak nahlas, že jsem malém ochluchla. Nevim, asi nejsem úplně fanda Kleopatry. Už jsem viděla i lepší muzikály. Ale samozřejmě je to jen můj názor a pokud se na muzikál chystáte i vy, těším se na Vaši reakci a postřehy ;).
 Domů jsem přijela večer docela vyřazená po celém dni, ale stálo to za to. Prahu začínám mít dost ráda a myslím, ze je dost reálné, že po škole se tam i přestěhuji. Ale co bude v budoucnu se uvidí ;).

Mějte se moc krásně, užívejte si sluníčka a držím palce všem u zkoušek nebo u maturity!
M.

1 komentář:

  1. Určitě se dočkáš!!

    Jinak výlet do Prahy krásný. :) Já chci taky někdy už konečně na nějaký muzikál. Chodím sem tam do divadla ve Zlíně, ale na pořádném muzikálu jsem ještě nebyla. Máme to ale už v plánu!! :)

    blog Days of Daysy

    OdpovědětVymazat