sobota 4. března 2017

Sobota strávená na lyžích (4. 3. 2017)

Ahoj,
zdravím vás zase po dlouhé době! Doufám, že se máte skvěle a jste ready na jaro, které doslova klepe na dveře. I přesto, že dnes bylo na sluníčku okolo 18 C, vyrazila jsem lyžovat do Špindlu, kam už jezdím léta. Možná si říkáte, že je to docela bláznivý nápad, ale já si den moc užila :)
Vstávání bylo docela brzké a pro mě náročnější, ale vidina celodenní lyžovačky mě postavila rychle na nohy. Loni jsem díky erasmu v letním semestru ani na horách nebyla, proto si můžete představit, jak natěšená jsem letos byla. Pokud bych měla více volna, klidně zajedu na celý víkend nebo i 3-4 dny, ale mám teď opravdu hektické období, takže to nestíhám ..
Cesta nám zabrala okolo 2 hodin, tudíž na otevírací dobu skiareálu jsem byla s permanentkou připravená na první vyjetí vlekem. Zrána byl sníh fajn, je jasné, že to nebyl jen přírodní sníh, a že tam byl i umělý, ale s tím já problém neměla. Ale díky vysoké teplotě a sluníčku sníh dost tál a odpoledne už to nebylo ono .. lidí bylo nejvíce ráno, parkoviště bylo přecpané auty, odpoledne už lidí ubývalo a bylo jasné, že mnoho z nich vyrazilo do nedalekého aquaparku, na snowtubing nebo jen na boby a procházku. Možná udělali dobře, sníh nebyl pro lyžování vůbec vhodný, všechno bylo od tajícího sněhu mokré, špatně se jezdilo a lidé dost často padali k vleku :(.
Skireál ve Špindlu je super prakticky pro všechny věkové kategorie a sjezdovky jsou uzpůsobené pro všechny úrovně lyžařů nebo snowboardistů - jak po začátečníky, tak i pro pokročilé. A pokud nejste fandy zimních sportů, je tu mnoho jiných alternativ, nudit se tu rozhodně nebudete! Já už do Špindlu jezdím od základní školy a za mě je to jeden z nejlepších skiareálů v Čechách. Ale s tím samozřejmě přichází i cenové navýšení .. když si spočítám, kolik peněz jsem utratila za jeden jediný den za celodenní permanentku a oběd, chce se mi brečet :(.
A když už jsme u toho jídla - výrazně NEdoporučuji Restauraci Stopa! Dříve jsme sem chodili na jídlo každý rok, když jsme byli ve Špindlu. Teď to vypadá, že restaurace má jiného majitele a vše se změnilo. Ceny jídel dost vysoké a kvalita jídla je snad horší jak ve školní jídelně .. byla jsem dost zklamaná a kdybych to věděla dříve, rozhodně sem nezajdu.
Nicméně i tak den byl moc fajn. Jsem ráda, že jsem vyrazila, protože počasí bylo úplně pohádkové - celý den nám svítila slunko, dokonce jsem uvažovala o lyžování bez bundy jen v mikině. Doufám, že příští rok vyrazím na lyže na více dní, protože mi to opravu chybělo!

Mějte se krásně a užívejte jarních dní!
M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat