pondělí 6. února 2017

Recenze na polštář ovečky z postovnezdarma.cz

Opět jsem měla možnost navázat spolupráci s webem postovnezdarma.cz a tentokrát jsem si vybrala objednání polštáře ve tvaru ovce :). Minule byla doba dodání cca okolo 3 týdnů, teď už jen týden, jelikož zboží bylo na skladě v Čechách. Polštář mi byl doručen v igelitu, docela pomačkaný, pocuchaný a ne úplně voňavý. Před tím, než jsem ho vložila do postele, nechala jsem ho na chvíli venku, aby vyvětral. Upřímně nějaký takový polštář jsem sháněla už docela dlouho, ale nenašla jsem žádný vhodný. Tento mi na obrázku webových stránek připadal fajn.
Jak jsem říkala, minulé zboží mi z této webovky došlo poštou asi 3 nebo 4 týdny po objednání a způsobem zabalení se s jistotou jednalo o zboží z ebay, Aliexpress nebo jiných asijských stránek - minulý článek je dostupný tady. Dost mě proto překvapilo, že polštář dorazil už po týdnu od objednání. Ale i tak zabalením a vůní je jasné, že se jedná o zboží z nějakého asijského eshopu, jen byl naskladněn v Čechách nějakou chvíli.
Polštář odpovídá parametrům uvedeným na webovách, je mekký, heboučký, jen ten zápach je stále lehce cítit (ale není to nic hrozného, polštář normálně používám). Jediné co je trošku nepraktické je bílá barva, protože vím, že bude brzy špinavá :) ale s tím jsem samozřejmě počítala!

Objednání: odkaz na objednání není dostupný, zboží je prý vyprodáno
Cena: okolo 220 Kč
Doba dodání: 7 dní (včetně víkendu)
Moje hodnocení: 3,5/5 

2 komentáře:

  1. Já se malinko ještě divím, že stále lidi objednávají z poštovnézdarma. U lidí, co nezvládnou ebay to chápu, qle že i takhle mladší lidi. :) No, nevím, pro mě je to pořád sprostý přeprodej a netuším, co člověk vidí na tom, že věc, kterou si na ebay pořídí za dvacku je na postovnezdarma třeba za 80 korun nebo i víc. Zrovna tuhle ovečku jsem hned našla na ebay za 125 korun včetně pošty do ČR. Výhodu vidím maximálně tak v té době dodání, když člověk na něco jooo hodně spěchá, ale jinak opravdu kroutím hlavou, bez urážky. :)

    Ale jinak polštářek vypadá skvěle, roztomilá ovečka. Já mám jednu ovci v peřinách taky, i když teda je z nějakého českého obchodu a zároveń mi slouží i jako polštář. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vystihla jsi to zcela presne, obycejnej preprodej bez zadne valne pridane hodnoty.

      Vymazat