čtvrtek 2. února 2017

Lednová návštěva Prahy (2. 2. 2017)

Když jsem měla pár dní volno po zkouškách, rozhodla jsem se zase po delší době pro návštěvu Prahy. Prahu nemám nijak daleko a uvědomila jsem si, že mám to naše hlavní město stále radši a radši :) a když bych porovnala jakékoli jiné město v ČR s Prahou, tak vidím výrazný rozdíl a mnohonásobné příležitosti v Praze, ať už co se týče pracovních nabídek, kulturního vyžití, cestování atd. A to ještě cca 4 roky dozadu jsem Prahu opravdu ráda neměla a jezdila jsem tam jen párkrát do roka a to prakticky z donucení :). Však uvidíme, co přinese budoucnost!
Vyrazila jsem klasicky vlakem hned z rána a mé první kroky vedly v Praze do Cukrárny Myšák, kde jsem si dala výbornou snídani. Cukrárna je nedaleko Václaváku a už jsem tam byla po druhé a za mě maximální spokojenost! 
Potom jsem si zaběhla prodloužit registraci v Národní knihovně, kvůli knížkám na bakalářku. A následovala procházka na Letnou. Přiznám se, že na Letné jsem nikdy dřív nebyla, ale je odtud úžasný výhled na Prahu! Vysvitlo i sluníčko, takže to bylo paráda. A rozhodně toto místo navštívím i v létě, protože to teprve musí být super :).
A poslední zastávkou bylo Apple Museum v centru Prahy nedaleko Staromáku. O muzeu jsem věděla už dříve, ale nějak jsem návštěvu neplánovala. Ale když už jsem procházela okolo, řekla jsem si, proč muzeum nenavštívit. Vstupné bylo sice trošku dražší, ale obětovala jsem to. V muzeu je možné vidět prezentaci S. Jobse, jak celý "Apple" projekt v minulém století rozjel, 1. notebooky, počítače, telefony, mp3/mp4 až do roku 2012. V rámci vstupenky jsem nahlédla i do Popr Art galerie ve sklepení. Upřímně muzeum mi přišlo zajímavé, jelikož se jedná o jedinečné muzeum na světě, ale na druhou stranu, vstupné je dost předražené na to, jak málo je toho tam k vidění. Ale koho Apple zajímá, jistě bude ochoten vstupné zaplatit :).

Odpoledne jsem si zašla na oběd a potom klasickou procházkou okolo Karlova mostu, Staromáku, orloje směrem k hlavnímu nádraží na vlak zpět. Výlet to byl super, to bylo ještě fajn slunečné počasí s minimem sněhu, kdo ví, jak vypadá teď Praha pod sněhem :).

Mějte se moc hezky a těším se u dalšího článku!
M.











1 komentář:

  1. Pěkný výlet po Praze. Já teda mám Prahu dost daleko, ale i tak se snažím jednou nebo dvakrát ročně o návštěvu. :) Pro mě by to na bydlení určitě nebylo, ale jinak ji mám ráda, je to pro mě krásný velký svět se spoustou krásných míst na focení. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat