úterý 13. prosince 2016

Random fotky z telefonu z posledního týdne (13. 12. 2016)

Tak tu máme zpět pochmurné a chladné počasí :( jak já nemám tyhle dny ráda! Jen doufám, že to není na dlouho a za chvíli tu máme jarní (nebo alespoň teplejší) počasí :).
Celkově tuhle dobu před Vánocemi moc nemusím - všude plno lidí, jelikož všichni shání dárky a jídlo na Vánoce, zkoušky přede mnou, stres, shon v práci a k tomu ještě nevlídné počasí .. proto je třeba si v této době udělat chvilku pro sebe a rozmazlovat se. Já jsem měla volno ze školy i z práce, tak jsem si jedno odpoledne vyhradila jen pro sebe. Pokud by bylo více času (třeba celý den), vyrazím někam na výlet, nicméně já měla volné jen odpoledne. A to jsem strávila na předvánočních nákupech, ne nákupech  dárků pro ostatní, ale věci pro mě, zašla jsem na fajn obídek a dobrůtky a odpočívala jsem :) takže takto vypadá moje ogreagovací odpoledne v random fotkách:

Začalo to obídkem - lahodná pizza 
A potom ještě menší dobrůtka jako odměna za první zvládnutý zápočet 
Následovala menší procházka po Pardubicích

a potom hurá nakupovat! Čekejte nové recenze :)


A jak vypadá Vaše ideální odpoledne?
Krásný večer přeji!
M.

Žádné komentáře:

Okomentovat