neděle 25. prosince 2016

Muzikál Mamma Mia v Praze! (25. 12. 2016)

Ahoj!
ještě před svátky jsem vyrazila do Prahy na muzikál Mamma Mia! Dost jsem se těšila, protože to bylo zrovna v době, kdy jsem pořád chodila do práce, a pokud jsem měla zrovna nějaký ten den volno, tak jsem byla na posledních přednáškách před zkouškami. A muzikál stál za to, bylo to úžasný! :) A navíc to bylo jedno z posledních představení v Čechách vůbec, derniéra bude na konci prosince tohoto roku.
A překvapením pro mě bylo, že hlavní roli hrála Helena Vondáčková! Hrála jedu z hlavním rolí, Donnu a její výkon byl famózní. Další herci, co v muzikálu hráli, jsou např. Olga Lounová, Alžběta Bartošová, Bořek Slezáček, Michaela Nosková a jiní.
Muzikál se konal v Kongresovém centru v Praze a šla jsem na jedno z odpoledních víkendových představení. Lístek jsem měla asi do 21. řady, což bylo moc fajn místo. Do obličejů jsem úplně hercům neviděla, ale i tak jsem byla za to místo moc ráda! Nejdříve jsem se trošku bála českých písniček, ale nakonec to nebylo tak špatné a dokonce potom už jsem si zpívala i s herci :). A vzhledem k tomu, že jsem na muzikálu byla po dlouhé době, tak to byl to pro mě velký zážitek.
Pokud budu mít možnost jít třeba další rok na nějaký jiný muzikál, využiji toho, protože jsem byla dost unešená.
A tady už nějaké fotky. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale jak jsem psala, neseděla jsem úplně vepředu a neměla jsem s sebou nějaký super foťák, jen telefon a zároveň jsem nechtěla jet fotit, chtěla jsem si muzikál užít. Nicméně jsem ráda i za tyhle fotky:




Jaký muzikál byste mi doporučili pro další návštěvu? :)
Krásné svátky!
M. 

1 komentář:

  1. Muzikály mám vážně ráda, takže ti jen tiše závidím :)) Mamma Mia musela být určitě skvělá :))

    OdpovědětVymazat