neděle 18. prosince 2016

Blog slaví 1. rok! (18. 12. 2016)

Čauky!
Je to neuvěřitelné, ale blog slaví 1. rok své existence! :) Ani nevíte, jak moc mě to těší! A těší mě to ještě více, když vidím, že se zvedá návštěvnost a počet Vašich úžasných komentářů. Moc vám za to děkuju!
Vím, že teď poslední dobou nemám tolik času na psaní článků a škola s prací jsou pro mě pochopitelně prioritou, ale i tak se snažím, jak to jen jde. Původně jsem si blog před rokem založila hlavně za účelem sdílení zážitků a fotek pouze z erasmu, ale poté jsem se rozhodla v tom dále pokračovat a zatím mi to vydrželo. Ono vždy se najde nějaké téma, o čem psát. Jak víte, nejvíce píšu o svém životě, o cestování, nějaké ty recenze, ale napsala jsem i pár zamýšlejících a motivačních článků (nebo jsem se o to alespoň pokusila :D). Kam bude můj blog směřovat dále, uvidíme, jsem otevřená prakticky všemu. Ale první změnou bude určitě změna designu, což by mělo být během konce prosince, popř. začátkem ledna příštího roku.
Pojďme se podávat na nějaké statistiky z blogu:
Upřímně to, že jste si oblíbili články o recenzích produktů z ebay nebo z aliepressu, mě docela udivilo. Neobjednávám zase tak často, ale pokud si objednám něco většího, recenzi zveřejním a jsem ráda, že mohu pomoci někomu dalšímu k objednání. Už teď se těšte na další recenze.


Vaše komentáře, reakce a opakované návštěvy mě hřejí u srdíčka a určitě se těšte na další články! :)


Užívejte poslední dny přes Štědrým dnem!
Mějte hezký zbytek dne!
M.

3 komentáře:

  1. Na nový design už se moc těším a jsem zvědavá! :)

    Jinak přišla jsem ti popřát krásné Vánoce, bohatého Ježíška a vše nejlepší do nového roku. :) Užij si svátky. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! I tobě krásné svátky a jen to nejlepší do dalšího roku 2017! :)

      Vymazat
  2. to sú skvelé čísla, gratulujem k 1.roku blogovania :) teším sa taktiež na nový dizajn blogu :) určite ak môžem poradiť, si pridaj sledovanie blogu cez GFC :) aby čitateľom nič neuniklo :) potom určite kliknem na odber, pretože takto neviem kedy pridáš nový článok, čo je škoda :)
    pekný deň :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat