pondělí 7. listopadu 2016

První týden znovu ve škole (7. 11. 2016)

Čauky!
Zdravím vás po náročnějším víkendu! Přes týden jsem chodila do školy podle rozvrhu, měla jsem i pohovor na práci a konečně jsem poznala mé super spolubydlící :).
Minulý týden byl pro mě docela náročný. Po dlouhé době zase každý den na přednáškách. Rozvrh mám tento semestr docela volnější, mám jen pár předmětů, co mi ještě chybí, ale předměty jsou dost náročné .. pokud jsem nebyla ve škole, čas jsem trávila v knihovně studováním požadavků k úspěšnému splnění předmětů, četbou dané literatury nebo psaním seminárek. Na bakalářku zatím ještě nezbyl čas, ale doufám, že příští týden zase něco málo napíšu. Letos to bude pro mě opravdu náročný semestr a nevím, zda se to vše zvládne, ale rozhodně se o to pokusím :).
Teď přes víkend jsem úspěšně dokončila 2 seminárky a slohovku, vytiskla jsem si pár materiálů na přednášky a dopisovala nějaké zápisky z minulého měsíce. Byl to v tomhle ohledu docela náročný víkend a byla jsem ráda, že jsem si nedomlouvala nějakou práci nebo jiný program.
Také jsem poznala mé nové spolubydlící! Konečně. Oni už tam bydlí od začátku semestru a já se k nim přidala až teď. Pokoj sdílím s Helčou, která studuje podobný obor jako já a je to moc fajn slečna. Vedle v pokoji je ještě jeden klučina a další slečna. Všichni jsou moc fajn, tak doufám, že to tak i vydrží :). Bydlím asi 10-12 minut pěšky od univerzity, což je pro mě ideální.
Co se týče pohovoru na zmíněnou brigádu, tak jsem byla přijatá! Mám z toho radost, protože moje nová "šéfka" je mladá slečna jen o pár let starší než já, dá se s ní skvěle domluvit ohledně služeb, takže jsem nadšená. Tento týden už normálně začínám, tak doufám, že vše proběhne v pohodě :).
S mýma spolužačkama jsem se domlouvala, že vyrazíme na začátku příštího měsíce do Polska do Katowic. Oni tam byly na erasmu a rádi by se tam znovu podívaly a vzaly by mě s sebou. Vzhledem k tomu, že nám tam jede přímý vlak, řekly jsme si proč ne. Spojíme to i s návštěvou vánočních trhů, takže už se dost těším!
Plánuju taky větší výlet do Prahy během tohoto měsíce na návštěvu Sapy a v prosinci jedu na muzikál Mamma Mia. Vím, že už jsem to tento muzikál plánovala loni, ale nějak to nevyšlo, takže doufám, že letos už to vyjde :). A možná návštěvu Prahy spojím i s návštěvou vánočních trhů, nakoupení posledních dárků na Vánoce a pokud mi vyzbude čas, třeba navštívím i Národní knihovnu a budu studovat nějaké knížky na bakalářku :D.
Držte mi palce, ať i další týden ve škole přežiju a ať se mi daří v práci.
Mějte se fajn a brzy se ozvu :).
M.


PS: Obě fotky jsou focené v Pardubicích, jedna večer při skoro západu slunce a druhá ráno asi v 8. hodin, když jsem běžela na vlak. Obě fotky jsou bez filtru a bez úprav, prostě jen vyfocené. Mám teď nový telefon, který skvěle fotí, takže se můžete těšit na větší množství fotek v lepší kvalitě.

Žádné komentáře:

Okomentovat