pondělí 21. listopadu 2016

Je tu nový týden (21.11.2016)

Ahoj,
máme tu nový týden a s ním i každotýdenní povinnosti. Musím se přiznat, že teď už stíhám trošku více, měsíc stáže jsem dohnala. Ale zase chodím v Pce už normálně do práce. O bakalářce zatím nemluvím :(.
Můj všední den vypadá následovně - ráno vstávám brzy, snídám a pokud mám čas ,tak si ráda i něco málo přečtu z knížek do školy. Potom letím do školy na přednášky, na oběd a přes odpoledne do 20.00 hod do práce. Večer ještě nakoupím nějaké jídlo na další den a jsem ráda, když jsem doma ve 21.00 hod. Potom už se na nic víc nezmůžu, než na nějaké čtení nebo něco odpočinkového. To, že s bakalářskou jsem od října nepohla ani o písmenko se raději nechlubím. A vzhledem k tomu, že můj vedoucí bakalářky mi řekl, že do Vánoc mám odevzdat první kapitolu, tak to opravdu nedávám. Snažím se být pozitivní a říkám si, že příští víkend mám nějaké volné dny, tak možná .. ale další víkend jedu s holkama do Katowic, potom do Prahy, máme posezónní sejítí s lidma z brigády z Kutné Hory atd. Pořád je něco .. a k tomu všemu už lítám po krámech a sháním vánoční dárky.

Ale nebudu si tu stěžovat! Snad bude líp, ale na druhou tak jako teď, jsem se už dlouho neměla :).

Takže pokud taky nestíháte, hlavu vzhůru, bude líp!
M. 

2 komentáře:

  1. Líbí se mi tvůj optimismus, toho není nikdy dost. :) Držím palce. Já si vždycky říkám, že se to přece nějak vyvrbí. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez optimismu to nejde :) přece z toho nebudu v depresích zalezlá doma!

      Vymazat