pondělí 31. října 2016

Všude dobře, doma nejlíp (31. 10. 2016)

Krásné pondělní ráno!
Zdravím vás již ze svého pokoje z Kutné Hory. Během víkendu jsem přijela z Bulharska zpátky do Čech a věřte, že teď alespoň měsíc nikam nepojedu a budu si užívat domova, kamarádů a rodiny :).
V Bulharsku bylo moc fajn, zpočátku letní teploty, super lidi, staré známé prostředí, výlety, všechno levnější atd, ale doma je doma. Od začátku kalendářního roku jsem pořád jen cestovala, doma jsem moc času netrávila, proto to teď chci napravit. Přes týden sice budu na bytě kvůli škole, ale na víkendy budu jezdit domů za rodinou a už se na to moc těším!
Do školy jdu tento týden, musím dohnat vše za ten měsíc. Už teď vím, že musím napsat nějakou seminárku a mám i další úkoly + se musím věnovat bakalářce. Celkově tento celý rok pro mě bude dost náročný, budu se muset škole věnovat více než předchozí roky ..
Ve středu mám pohovor na brigádu, tak jsem na to zvědavá. Pokud by brigáda vyšla, budu ráda, pokud ne, nic se neděje, alespoň budu mít více času na školu. Vím, že loni jsem se kvůli hledání brigády dost stresovala, teď tomu nechávám volný průběh a věřím, že to dopadne tak, jak to dopadnout má :).
Ale už teď jsem ale trošku vystresovaná z Vánoc vánočních dárků .. vím, je konec října a já už řeším Vánoce! Ale na druhou stranu, pro mě, jakožto studenta bez pravidelného příjmu je lepší, když dárky promýšlím dříve a nakoupím postupně během roku. Kdybych měla nakoupit vše během prosince, rozhodně bych na to neměla finance. Letos nějaké dárky vyřeším nákupem online, jiné klasicky v kamenných obchodech. Dárky pro přítele a kamarádky mám vymyšlené, některé už koupené, takže už mi zbývá "jen" rodina. Ale jako každý rok, to je ten největší oříšek. Pokud máte nějaké typy na originální dárky, šup sem s nimi :) budu za ně moc ráda!

A tady můžete ještě mrknout na pár fotek z Plovdivu:
 Plovdiv bude zaslouženě v roce 2019 městem kultury
 Kapana
 Kavárna jako ze seriálu Friends

Tak to je pro dnešek vše a já se budu těšit u dalšího článku! 

Hezké pondělí přeji,
M.


2 komentáře:

  1. Dřív jsem Vánoce neřešila a prostě v prosinci obešla obchody, ale čím jsem starší, tím jsem na to připravenější. :D V podstatě od srpna si už pomalu odkládám po nějakých stovkách bokem peníze na Vánoce a od začátku listopadu začínám pomalu nakupovat. Jinak pro rodinu je určitě super dárek s rodinnýma fotkama. Já třeba minule celou naši rodinku vyfotila a pak dala fotku jedné moc šikovné slečně, která mi podle toho udělala kresbu a našim to visí v obýváku. :) Tento rok se ke mě dostal slevový poukaz na foto-kalendář a protože už se snažím nějakou dobu kouzlit se zrcadlovkou, našla jsem nějaké hezké fotky našich, mě, bráchy, přítele (a něco taky tento víkend dofotila) a vytvořím z toho ten kalendář, naše to určitě potěší, oni takové dárky rádi. :) Jinak bráchu vyřeším většinou elektronikou, přítel podobně, letos si řekl o speciální anténu pro jeho vysílačku. :D :D No a dokonce mám vymyšlený dárek už i pro mě :D, nadělím si sama sobě elektronickou čtečku knih no a snad budem všichni spoko. :)) Jsem toho názoru, že Vánoce nemají být o dárcích, ale na druhou stranu si na dárcích nechávám dost záležet, protože ten pohled na blíézké, když rozbalíé můj dárek a mají z něho radost je k nezaplacení. :) Miluju někoho obdarovávat. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tvůj komentář a za tvé tipy na dárky! :)

      Vymazat