středa 7. září 2016

Shrnutí mého léta 2016 (7. 9. 2016)

Zdravím všechny!

Léto se nám pomalu blíží do finále, ale já mám stále letní prázdniny, což je parádní! A jaké bylo mé léto a prázdniny? Řekla bych to jedním slovem - perfektní! To je to slovo, které popisuje mé léto 2016. A v tomto článku bych ráda shrnula mé léto, takže pokračujte ve čtení :).
Z mého erasmu v Bulharsku jsem se vracela na konci června, poté jsem si vyřídila nezbytnosti na univerzitě v Čechách a poté oficiálně začaly mé prázdniny!
Opět jsem se navrátila k "brigádě" lektorky cizích jazyků online po skype po večerech a přes den jsem chodila na brigádu v mém rodném městě. O mé brigádě jsem psala v článku tady.
Hned první volný týden léta jsem jela na English camp s Američany z Arkansasu. Byl to super víkend, na který mám moc fajn vzpomínky. Psala jse mo English campu samostatný článek, takže na něj mrkněte tady.
Poté následovalo pár dní opět na brigádě a na volný víkend jsem jela do Monaka. Byl to můj první výlet do Monaka a byl naprosto parádní. Monako je moc pěkná země a rozhodně bych se tam v budoucnu někdy chtěla vrátit, jelikož víkend byl pro mě málo. O mém výletě jsem taktéž psala článek a to zde.
Následovalo opět pár dní v práci, ale hned další volný víkend jsem vyrazila na víkend do Švýcarska/Francie na hory. Švýcarsko byl můj dlouholetý sen a teď jsem si ho vyplnila. Bylo nádherné vidět zasněžené vrcholky hor v létě a poté si vyjet lanovkou nahoru do -5°C  a "ošahat" si opravdový sníh i v létě :). I o tomto výletě jsem psala článek, ten naleznete tady.
Tak to byl můj červenec a teď je čas napsat něco málo o mých aktivitách v srpnu :). Pracovala jsem mnohem více, než v červenci, tudíž jsem měla i méně volného času. Ale i tak jsem stihla nějaké ty výlety a odpočinek.
Prvním výletem byl výlet do nedaleké Prahy, kde jsem si prošla hlavní památky historického centra a  užívala si atmosféru letní turisty přeplněnou Prahy. Účastnila jsem se také  návštěvy prezidentských prostor, ale o tom více už v samostatném článku a to tady.
Poté jsem navštívila moji kamarádku Evu, se kterou jsem se seznámila na erasmu v Bulharsku. Evu jsem chtěla navštívit už v Bulharsku, ale nějak jsme to poté nestihly, jelikož každá jsme měla jiné plány po zkouškách, takže jsem si navštívila teď v Čechách. Žije v Českém Středohoří, takže jsme podnikly nějaký ten výšlap a bylo to moc fajn. O výletě více tady.
Poté jsem byla v Praze ještě jednou, o tom jsem článek nepsala, protože to nebyla nikterak zajímavá návštěva. Ráno jsem si došla v Praze na snídani do Cukrárny Můj Myšák a poté jsem vyrazila na Žižkovskou věž (Tower Park Prague), odkud byl nádherný výlet na po celé Praze! A odpoledne jsem si prošla nějaké ty obchody.
A jeden z mých posledních výletů byl výlet na Karlštejn, lom Velkou Ameriku a vyhlídku Máj na řeku Vltavu s kamarádkou Jančou. Ten den bylo až moc teplo, takže jsme se obě docela spálily, le viděly jsme se po dlouhé době, takže jsme si to moc užily. Více o výletě tady. 
Na září nemám žádné speciální plány, jen pojedu zanedlouho na univerzitu na zápis, poté si budu volit rozvrh a ještě absolvuju týden přednášek. Ale na konci září se už budu balit do Bulharska, do Plovdivu, kam jedu na měsíční stáž. Tím, že jedu jen na měsíc, budu bydlet na koleji, takže se podle toho musím taky sbalit - žádná kuchyňka, lednice, mrazák ani varná konvice, jojo, to jsou koleje v Bulharsku. Ale už vím, na jaké koleji budu a naštěstí je v blízkosti menza/bufet, kde vaří moc dobře, takže o stravování strach nemám :) a pokud to vyjde, vyrazím alespoň na týden do Istanbulu! Nicméně kromě těchto plánů budu v září dost pracovat, takže nečekejte moc článků o cestování, to až potom  Bulharska.
Užívejte slunečných dní!
M.






Žádné komentáře:

Okomentovat