pátek 16. září 2016

Recenze sírového mýdla z Aliexpressu

Mýdlo jsem si objednávala těsně poté, co jsem přijela z Monaka s tím, že jsem ho chtěla jen a pouze vyzkoušet a jelikož jsem viděla cenu, nic jsem si neslibovala. Přečetla jsem si ale dost recenzí od lidí a hlavně jsem viděla mnoho fotek před a po použití a všichni mýdlo neskutečně chválili a recenze byly z 99 % pozitivní, což mě jen utvrdilo v objednání.
Na mýdlo jsem si sice počkala více jak 3 týdny, ale stálo to za to. Když jsem otevřela obálku, ucítila jsem silně parfémovanou vůni mýdla, která mě úplně nevoněla. Proto jsem mýdlo dala "vyvětrat" na víkend za okno a poté jsem se vrhla k vyzkoušení.
Vzhledem k tomu, že má pleť je občas po použití nových produktů podrážděná, mýdlo jsem nejdřív vyzkoušela mimo obličej a poté, když jsem viděla,, že je vše v pořádku začala jsem aplikovat i na obličej.
Již z recenzí jsem věděla, že mýdlo by mělo vysušit pleť a díky tomu se nemastí a netvoří se akné, pupínky, černé tečky nebo různá vyrážka. Mýdlo by taktéž mělo pomáhat na seboroidu nebo na různé druhy ekzémů, vyrážek a jiných kožních nemocí. Já mám pleť místy mastnou a ples léto je to samozřejmě díky vysokým teplotám nejhorší a s tím jsem chtěla něco udělat. Proto jsem ráda, že jsem si mýdlo objednala před létem a přes léto už ho používala. Po zhruba týdnu používání byla má pleť dost vysušená, nemastila se a pupínky se mi tvořily jen výjimečně. Pleť jsem měla o dost hladší a vypnutější. Ale místy byla až moc suchá, tudíž použití krému bylo na denním pořádku.
Momentálně mýdlo používám každý den ráno a večer a musím uznat, že plet vypadá celkově o mnohem lépe, než předtím. A nejlepší věc na to všem? Cena mýdla byla směšných $1.69 (cca 30 Kč) a u nás v Čechách se dá to samé mýdlo jen s českým obalem sehnat v lékárnách za 100 - 180 Kč, což mě dost pobavilo :).

Objednání: objednala jsem tady (Shanghai Sulfur Soap 4 Skin Conditions Acne Psoariasis Serborrhea Eczema Anti Fungus Perfume Butter Bubble Bath Healthy Soaps)
Cena: $1.69 + poštovné zdarma
Doba dodání: 23 dní (20.7.-12. 8.) 
Moje hodnocení: 5/5


1 komentář:

  1. Zajímavé. Je fajn takovou recenzi číst, protože bych se jinak obávala ho koupit. Dcera teď používá černé mýdlo od fi Mylo. Recenzi mám na blogu. Je výborné.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat