úterý 20. září 2016

Práce, práce a žádné volno (20. 9. 2016)

Zdravím,
poslední dny nemám moc volného času :( přes den jsem v práci, přes večer "lektoruju" cizí jazyky po skype nebo i docházím za klientkou. K tomu začínám psát bakalářku a plus začínám už pozvolna balit do Bulharska na stáž. Na cestování nebo výlety tento měsíc není čas, je toho opravdu fůra poslední dobou :(, ale na druhou stranu se alespoň nenudím :).
A to jsem si plánovala kolik knížek za léto přečtu, na kolik filmů mrknu a co všechno udělám, ale ne všechno se povedlo stihnout. Po večerech nebo při cestování v buse a vlaku jsem pár knížek přečetla, ale s filmama už to bude horší, těch jsem moc nestihla. Celkově se teď snažím trávit u počítače co nejméně času, jelikož v práci mám možnost při chvilce volna zkontrolovat mail a nejdůležitější věci.
Ale přes prázdniny jsem si trochu protřídila šatník a zbavila se oblečení, které už nenosím nebo mi nesedí velikostně. A věřte mi, že i tak mám skříň plnou a na nákupy oblečení se nechystám další 2 roky :).
Přišly nějaké věci k recenzi - vzorky krémů, makeupů a i mnou navržená trička, takže čekejte v co nejbližší době (nejdéle snad v říjnu) články s recenzemi :). Už jsem se na to chtěla vrhnout koncem srpna, ale nějak jsem to prostě nestíhala ..
Teď ještě do konce září jsem v ČR, poté odjíždím, jak jsem již několikrát psala, na měsíční stáž do Plovdivu v Bulharsku. V Bulharsku bud chodit na stejnou univerzitu, jako jsem chodila, když jsem byla na erasmu. Vypadá to, že pojedeme ve třech nebo čtyřech - já z UPCE z Pardubicích a poté dva nebo tři studenti z MUNI v Brně. Už jsme se domlouvali na společné dopravě, takže to vypadá dobře. Můj plán v Bulharsku není jen chodit do školy, ale jště procestovat místa, která jsem během erasmu nestíhala nebo k návštěvě nebyla příležitost. Plánuji Veliko Tanovo, možná Rilská jezera a potom znovu Istanbul a pravděpodobně ještě nějaké místo v Turecku. Ale vše záleží na mnoha faktorech, takže uvidíme :). Ale už teď vím, žedo Plovdivu tento semestr míří 3 studenti z Čech a my 3 nebo 4 studenti na stáž, takže to vypadá na velké "Czech ghetto" :). Nevím, jak v té době budou vycházet články, ale budu se snažit psát alespoň jednou za týden, nicméně vůbec netuším, jak to budu mít s časem.
Nicméně pokud máte ještě prázdniny, užívejte posledních volných dní, pokud vám již začal školní rok, držím palce, ať vše zvládáte!
Mějte se moc hezky!
M.

4 komentáře:

  1. Za posledni 3 mesice mi pripada,ze jsem v praci porad.Skoncila mi posledni dovolena a driv jak v unoru dalsi nebude.Pracuji v hrackarstvi, a ani teď uz zadny velky odpocinek nebude,lidi pomalu zacinaji nakupovat na Vanoce.Posledni dobou jsem se alespon naucila vcas vstavat,a tak stiham vic nez driv.Tak at se staz vydari a podíváš se vsude,kde chces :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu :( tak to nějak vše zvládni!

      Vymazat