neděle 21. srpna 2016

Dva dny na návštěvě u kamarádky (21. 8. 2016)

Ahoj!

Doufám, že se máte fajn a užíváte si léta! Já měla konečně pár dní volno z brigády, takže jsem se domluvila s kamarádkou Evou, že k jí navštívím. S Evou jsem se seznámila během mého erasmus v Bulharsku. Ona byla v Bulharsku taky na erasmu, jen v jiném městě. Náhodně jsme se potkaly na výletě v Belogradchiku a Vidinu, ona mě poté navštívila v Plovdivu, ale mě návštěva města Veliko Tarnova nakonec nevyšla, takže jsem ji a jejího přítele navštívila alespoň takto v ČR :).
Evča bydlí asi hodinku za Prahou, takže to nebyl zase takový problém k ní dojet. Jen jsem musela brzy vstávat, jelikož jsme měli už domluvený program.
Hned první den, co jsem Evu navštěvovala jsme se jeli podívat na torzo gotického hradu Hazmburk. Ten den ale nebylo vůbec pěkné počasí, bylo zataženo, chvílemi i pršelo :( takže jsme se báli, abychom z Hazmburku vůbec něco viděli. Chvíli jsme čekali v autě, ale potom jsme vyrazili nahoru. Sice jsme trošku zmokli a cesta byla místy dost blátivá, ale nějak jsme ji zvládli. Nahoře nebyl úplně ideální výhled, ale rozhodně to stálo za to!
Poté jsme si dali obídek v Libochovicích a zašli jsme se podívat i na Libochovický zámek. Večer mě Evča vzala si zahrát badminton. Nikdy předtím jsem badminton nehrála, tak jsem na sebe byla docela zvědavá, ale nakonec to bylo moc fajn, jen mě druhý den docela bolela ruka :)
No a druhý, tedy pro mě poslední den u Evy jsme vyšlápli nahoru na Milešovku, což je nejvyšší hora Českého Středohoří. Ráno bylo zataženo, ale poté se docela vyjasnilo, takže jsem se těšila na výhledy. Výšlap nám dal trošku zabrat, ale zmákli jsme to :) a poté už jsme si jen užívali výhledu z Milešovky. Dokonce jsme dohlédli až na daleký Ještěd.
Když jsme potom přicházeli dolů k auto pod Milešovkou, dost se opět zatáhlo a začalo i pršet, takže jsme to stihli akorát. Potom mě Evča vysadila na autobusové zastávce a já si počkala na autobus do Prahy a poté domů.

Byl to sice krátký výlet, ale já si neskutečně odpočinula od práce, to mi věřte :)

Hezký večer přeji!
M.






Žádné komentáře:

Okomentovat