středa 3. srpna 2016

Recenze na strečové sukně z Ebay

Na začátku léta jsem přemýšlela, které kousky oblečení mi v mém šatníku chybí a co je třeba dokoupit na léto. A uvědomila jsem si, že mám jen 2 sukně na léto, což je dost málo, jelikož já sukně nosím přes léto dost. Obešla jsem 3 obchodní centra, ale našla jsem jen jednu vhodnou sukni pro mě, ale stála asi 900 Kč, což se mi za sukni tedy opravdu dávat nechtělo. Sedla jsem proto k ebay a objednala si sukně tam :).
Chtěla jsem si objednat úplně jiný styl sukně, nicméně buď má velikost byla vyprodaná nebo se mi nelíbila barva :D takže jsem vsadila na jistotu a objednala si strečové minisukně. A pokud si říkáte, že jste tyto sukně na mě již viděli, ano, je to možné, jelikož v minulosti jsem si objednávala ty samé jen v jiných barvách. A abych nebyla troškař, objednala jsem si hned 4 stejné sukně. Už jsem věděla, jaká velikost mi sedí, jaká je opravdová délka sukně, vše o materiálu, takže proč ne :) a na další léta mám vystaráno.
Objednala jsem si sukni v černé, šedé, hnědé a vínové barvě, které se dají perfektně kombinovat s čímkoli. Sukně unosím jak do na přednášky školy, tak na brigádu, popř. i zkoušky atd.
Prodejce sice neměl výběr velikostí, bylo psáno one size, ale tím, že je sukně dost strečová, padne slečnám v velikostí XS-M/L. Po vyprání se sukně nesrazí, ani nepouští a žehlit ji nemusíte.
Na sukni není žádný zip, je sama o sobě dost elastické a přizpůsobí se vaší postavě. Délka sukně je nad kolena, takže ani ne nijak zvlášť krátká ani dlouhá. Jsem opravdu spokojená s objednáním a i s relativně rychlým dodáním.
Nové sukně jsem si objednala na toto léto, ale v Bulharsku jsem nosila ty samé sukně, co jsem si objednávala již dříve.

Objednání: objednala jsem tady (Sexy Women´s Mini Skirt A-Line Clubwear Short Pencil Slim Pleated Bodycon Dress)
Cena: GBP 1.84 + poštovné zdarma
Doba dodání: 16 dní (1.6.-17. 1.) 
Moje hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat