středa 17. srpna 2016

Navrhni a vytvoř si své vlastní tričko!

Hledala jsem na internetu a našla jsem stránky https://www.shirtinator.cz. Je to webovka, kde si můžeš navrhnout vlastní tričko a podle toho si ho nechat vytvořit.
Zkusila jsem si navrhnout vlastní triko, jen pro zábavu, jak to bude vypadat. Nejdřív jsem si musela vybrat barvu trika. Původně jsem chtěla šedou, ale nakonec jsem si vybrala oranžovou barvu dámského trička. Na velikost tam měli tabulku, takže po změření jsem se rozhodla pro velikost S. A základní kroky jsem měla za sebou :).

A teď už bylo třeba navrhnout design svého trika. Můžete si navrhnout úplně vlastní design (nápis, fotku, obrázek atd) nebo i shirtinator nabízí mnoho vlastního designů, sloganů a nápisů. Když jsem jezdila na tábor jako malé dítě, vím, že jeden rok nám taktéž dávali trika s fotkou celého táborového oddílu a byla to moc fajn vzpomínka.
Já jsem si vybrala design, který mi tam nabízeli a to Keep calm and eat some chocolate :) kdo mě zná, ví, že jsem milovník čokolády a perfektně tento slogan na mě sedí.
Nějaký obrázek nebo nápis můžete vložit jak na přední stranu trika, tak i na zadní stranu nebo i na rukávy.

Poté když je vše hotovo stačí si vybrat ideální možnost doručení, zaplatit a počkat na potvrzovací email. Webová stránka slibuje, že do 5 dnů vám triko doručí na vámi zvolené místo.
Osobně se mi to docela dost zamlouvá a přemýšlím o tvorba mého vlastního trika, jelikož mám někdy dost velký problém si vybrat triko v obchodě, které se mi opravdu líbí. Takže poté vám poreferuji, jak vše probíhalo a zda triko došlo opravdu do 5 dní, jak slibují :)
Zatím se ale mějte hezky!
M.




Žádné komentáře:

Okomentovat