pátek 12. srpna 2016

Zajímavý výlet do Prahy (12. 8. 2016)

Ahoj!

Poslední dny jsem toho měla docela dost, přes den na brigádě, po večerech jsem doháněla resty nebo měla lekce na skype. Myslím, že přes prázdniny toho mám snad mnohem víc než potom ve školním roce. A pokud mám nějaký ten den volna, snažím se cestovat po Čechách, odpočívat nebo pomalu překládat knížky na moji bakalářskou práci.
Ale teď bych vám ráda popsala můj výlet do Prahy. Moje rodné město je od Prahy hodinku vlakem, takže pokud je v Praze nějaká zajímavá akce, které se chci zúčastnit, není problém pro mě jet do Prahy. Upřímně dlouhou dobu jsem Prahu neměla ráda a nechtěla jsem vysokou školu studovat v hlavním městě, a to převážně kvůli tomu, že při pěkném počasí jsou ulice přeplněny lidmi, všude je nepořádek, cizinci na každém kroku a prostě je to město na mě moc velké. Ale postupem času jsem Prahu začala mít ráda určité části Prahy - Pražský hrad, Karlův most, Orloj, Lenonovu zeď, náplavku a Václavák. Upřímně sice si sama sebe v Praze nedokážu představit, ale člověk nikdy neví, kde se ocitna za pár let :).
Vlakem jsem přijela ráno do Prahy a tuhle návštěvu Prahy jsme pojala tak nějak turisticky. V plánu jsem měla projít si mé oblíbené části Prahy, posedět někde na dobrý oběd, kouknout se po obchodech a odpoledne přejet zpátky do mého rodného města.
Po příjezdu do Prahy jsem se tedy vydala na Pražský hrad, kde jsem se zúčastnila prohlídky prezidentských prostor. Obvykle se turisté do těchto prostor nedostanou, takže jsem moc ráda, že já měla tuto možnost. Poté jsem si počkala na výměnu stráží, kterou jsem viděla několikrát, ale je to takový symbol, řekla bych :).
Ten den bylo opravdu mega teplo, takže jsem se zchladila zmrzlinou a pokračovala procházkou od Karlovu mostu až k Lennonské zdi. Mám tohle místo opravdu ráda a prakticky vždy, když jsem v Praze a mám čas, jdu se sem podívat. A pokud máte štěstí, někdy tu hrají i hudebníci, což dokresluje tu fajn atmosféru.
Poté jsem se vydala zpátky ke Karlovu a mostu až k orloji a zastavila se na zmrzlinový pohár v Café Mozart. Pohár byl mega velký a moc dobrý! :)
A moji poslední zastávkou bylo Václavské náměstí, kde se vždy zastavím v knihkupectví a zkouknu, co mají za novinky. Václavák mám docela ráda, jen mě docela děsí davy turistů na každém rohu. Někdy jsem ráda, když vůbec slyším někde češtinu :D.

Doufám, že i vy si užíváte léta :)
M.








Žádné komentáře:

Okomentovat