pondělí 4. července 2016

Recenze barevné kraťasy Roxy z Aliexpressu

Už delší dobu jsem sháněla nějaké letní kraťasy na sport, k rybníku nebo procházky. Prošla jsem nějaké obchody se sportovním oblečením, ale kraťasy se mi buď vůbec nezamlouvaly, nebo mi nebyla velikost, nelíbila se mi barva nebo byly předražené nebo jsem moc vybíravá já? :) Každopádně jsem se rozhodla prozkoumat Aliexpress, zda náhodou tam nenarazím na nějaké fajn kraťasy. A narazila! Objednala jsem si hned 2 barevné varianty, takže mám vystaráno i na příští léto! :)
První jsem si objednala černé kraťasy s tmavě růžovým lemováním a znakem Roxy. Velikostně, střihově a i barevně byly fajn, takže jsem se rozhodla i pro trochu "crazy" barevnou variantu a to pro žluto-černo-bílo- růžovo-modrou variantu. Velikost obou kraťas jsem si vzala M, normálně nosím velikost S a padnou mi skvěle. Kraťasy při praní nepouští, jsou prodyšné a tím ideální na nošení v létě ve vysokých teplotách. Ideální k vodě, na sport, cestování nebo trávení času v přírodě.
Pokud tedy sháníte letní kraťasy, mrkněte na tyto. Za mě palec nahoru! :)

Objednání: koupila jsem tady (New 2015 Fashion Brand Women Swiminh Wear Sport Beach Swimwears Surf Board Shorts Larg Size)
Cena: 6.50 - teď je mají o něco dražší
Doba dodání: 19 dní (objednáno 6. 5., přišlo 25. 5.)
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat