středa 20. července 2016

Můj týden na English campu s CB Pardubice (20. 7. 2016)

Minulý týden jsem strávila na English campu s CB Pardubice v Jeseníkách. Byl to super úžasný týden pro mě! Potkala jsem 18 Američanů z Arkansasu + mnoho Čechů a užívali jsme si prvních prázdninových dní.
English camp začal v sobotu. Vyjeli jsme autobusem z Pardubic a cílem byla Severomoravská chata v Jeseníkách. Celkem nás bylo okolo 50 Čechů a 18 Američanů.
Každé ráno po snídani jsme se rozdělili na menší skupiny podle úrovně angličtiny (9-10 lidí, mic Američanů a Čechů) a měli jsme spolu angličtinu. Američani hodiny vedli a Češi byli "studenti". Nejdřív jsme koukali na nějaké video nebo poslouchali song a poté jsme se snažili v anglických skupinkách o tom diskutovat v angličtině (naše názory, dojmy, postřehy atd). Letošní téma campu bylo Did you get my message? a celý camp byl tím pádem zaměřen na sociální sítě a vliv sociálních sítí na nás. Bylo dost zajímavé slyšet názory jiných lidí na sociální sítě.
Po hodinách angličtiny jsme většinou měli ještě nějaký čas, než byl oběd. Takže jsme hráli nějaké hry nebo si jen tak společně povídali. Následoval oběd! Většina Američanů byla v Čechách poprvé, tudíž kuchaři se snažili vařit typická české jídla a Američani byli nadšení z našich ovocných knedlíků :).
Během odpoledne jsme měli několik workshopů (sebeobrana, kurz vaření atd) a nebo jsme mohli hrát různé sportovní hry. Po večeři jsme měli večerní programy, kdy jsme tancovali camp dance a zpívali camp songs + pastor Ken měl kázání na určité téma z Bible a následně jsme se o tom všem opět bavili v diskuzních skupinkách.
Jeden den jsme vyrazili na menší výšlap. Pro Američany docela zážitek, pro Čechy klasická procházka lesem :). A poslední večer jsme opékali buřty na ohni a měli jsme i ohňostroj.
Tohle byl můj třetí English camp, ale první English camp s CB Pardubice. Jsem moc ráda, že jsem vyrazila, jelikož mám spousty zážitků, na které jen tak nezapomenu :). Doufám, že budu moct vyrazit i příští rok!



Také jezdíte na English campy s Američany?
Užívejte léta!
M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat