pátek 8. července 2016

Life update aneb co mě a Vás čeká (8. 7. 2016)

Čauky!

Tak jak už z předchozích článků víte, jsem z Bulharska doma v ČR. Odjezd byl pro mě náročný, jelikož se mi domů vůbec nechtělo a chvíli mi trvalo, než jsem se "přepnula" zase do českého jazyka a hlavně než jsem si zvykla, že v Čechách mě budou obklopovat jiní lidé, než v Bulharsku ...
Mé plány na léto jsem zběžně popisovala v článku zde, víceméně nedošlo k nějaké větší změně - brigáda, cestování (Monako, Švýcarsko/Francie, návštěva kamarádky v Českém středohoří a jednodenní výlety), English camp a jedna zkouška ve škole. Ještě přemýšlím, že si na večery najdu nějakou další brigádu na doma - doučování, psaní článků apod. Ráda bych si našetřila přes léto co nejvíce peněz, protože vím, že v budoucnu se mi hodí.
Poslední zářijový týden mi začínají opět přednášky na univerzitě a od října budu na měsíc zpátky v Bulharsku! :) Má škola v Pardubicích mi nabídla měsíční stáž (ne erasmus) opět v Plovdivu, kde hlavním cílem bude práce na mé bakalářské práci (a pár přednášek), protože v Bulharsku je většina literatury, kterou k tomu potřebuji. Ale samozřejmě neplánuji jen sedět v knihovně a číst knížky, plánuji cestovat a navštívit mé kamarády z erasmu, kteří bydlí blízko! Už teď prakticky počítám dny do odjezdu, protože jsem se do Bulharska zamilovala! :)
Co se týče blogu, taktéž plánuji nějaké změny. Zatím vychází články 2× do týdne a to povětšinou jeden o mě a mém životě a jeden článek s recenzí kosmetiky, oblečení nebo Yankee Candle. Teď bych ráda psala spíše méně častěji, ale zato články převážně o mě, mých názorech na určitá téma, cestování atd. Recenze kosmetiky, oblečení a knížek budu přidávat jen méně častěji, jelikož mě osobně tolik nebaví a i u čtenářů nejsou dle statistik tak oblíbené.
A vzhledem k tomu, že jsem si pořídila novou kameru sjcam, chtěla bych zkusit natáčet nějaká videa z mého cestování a nahrávat je na youtube a přidávat i do článků. Bude to jen občas, ne nijak pravidelně. Ale vše teprve rozmýšlím, zatím ani nemám žádné programy na úpravu videí, takže uvidíme, zda se mi to v blízké době povede :).
Doufám, že si užíváte léta. Já jsem momentálně v Jeseníkách na English campu a je to tu moc fajn. Rozhodně čekejte článek o English campu! :)
Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat