neděle 26. června 2016

Výlet do Varny a Nesebaru (26. 6. 2016)

Čauky!

Vzhledem k tomu, že tu teď trávím mé poslední dny, rozhodli jsme se ještě pro pravděpodobně poslední delší výlet a to k moři do Varny. Ve Varně znám pár erasmáků, takže jsme přespávali pár dní u nich, pár dní u couchsurfera. A bylo to moc fajn! :)
Z Plovdivu do Varny je nejrychlejší cesta vlakem 6 hodin, což když to porovnám s autobusem do Istanbulu, který je 7 hodin, je to mazec. Nakonec cesta docela utekla a navečer jsme byli ve Varně. Na nádraží už na nás čekal kamarád erasmák z Německa a společně jsme šli k němu na byt. Na bytě bydlí on a jeden Čech erasmák. Nicméně oni odlétali 2. den našeho pobytu, takže poté jsme se přesunuli k našemu couchsurferovi.
Hned první den nám počasí ve Varně úplně nevyšlo - bylo zataženo, zima a občas i pršelo, takže jsme na pláž šli asi jen na hodinku a potom jsme odešli. Zašli jsme do nedalekého obchodního centra.
Druhý den už bylo o moc tepleji, takže jsme na pláži strávili celé dopoledne, odpoledne jsem zašla do Delfinária. Show v delfináriu byla naprosto dokonalá! :) Já už jsem byla loni v delfináriu v Holandsku a s Bulharskem se to nedá srovnat, ale na bulharské poměry to bylo moc fajn!
Nicméně i tak jsem si to moc užila a návštěvu určitě doporučuju! :) Další den jsme skoro celý den strávili na pláži, navečer nás přijel navštívit kamarád erasmák z Plovdivu z Turecka a společně jsme zašli večer na jídlo. Další den jsem jela autobusem do Nesebaru a na Slunečné pobřeží a vzhledem k tomu, že autobus mi jel v 6.45 hod, vstávala jsem v 6. hod :(. Ale stálo to za to! Starý Nesebar je menší, ale za to moc pěkné město, takže rozhodně brzkého vstávání nelituju :). Do Varny jsem se vrátila během odpoledne, nakoupili jsme nějaké suvenýry a poté jsme jeli zpět do Plovdivu nočním vlakem.
A teď jsem zpět v Plovdivu, trávím tu mé poslední dny a poté razím už do ČR a věřte, že se mi vůbec nechce :(.


Doufám, že i vy cestujete a užíváte si léta!
Vaše M. 

3 komentáře:

  1. Mmm vypadá to opravdu hezky, nedivím se ti, že se ti nechce domů. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marťo :)
    Téda, sis to tam musela uplně užívat, na tu show delfínu bych se taky moc podívala.

    OdpovědětVymazat
  3. V Nesebaru jsem se byla jednou projít, když jsme byli na dovči na Slunečném pobřeží a strašně se mi to tam líbilo! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat