neděle 19. června 2016

Výlet do Sofie (19. 6. 2016)

Čauky!

Vzhledem k tomu, že jsem v Bulharsku už přes 4 měsíce a ještě jsem pořádně nenavštívila hlavní město Sofii, rozhodly jsme se s kamarádkou Luckou, že do Sofie zajedeme. Z Plovdivu jezdí přímé vlaky, ale cesta trvá 3 hodiny :( ale neodradilo nás to a vyrazily jsme!
Rozhodly jsme se, že vyrazíme vlakem v 6 hod. Já vstávala v 4.45 hodin, abych vše stihla. Nevím proč, ale na nádraží jsem dorazila v 5.57 hod, koupila jsem si lístek v 5.59 hod a vlak mi ujel :(. Potom jsem se mrkla na lístek a naštěstí mi byl prodán lístek na další vlak, který jel v 7 hodin. Takže jsem měla hodinku na to, abych někde na nádraží našla wifi a napsala Lucce, co se mi přihodilo.Ani ona neměla wifi, ale byla jsem si jistá, že pokud je v dřívějším vlaku, v Sofii wifi najde a počká na mě. A taky že jo! Já vystupovala z vlaku v Sofii a Lucka na mě čekala! Potom už nás čekalo jen najít Janu, což je erasmačka češka, co je v Sofii.


Naše první kroky vedly na Free Sofia Tour, která trvala přes 2 hodinky a díky tomu jsme viděly nejzajímavější památky města. Poté jsme měly hlad, takže jsme zašly na oběd a nakoupit suvenýry domů.Odpoledne jsme si daly kafe a nanuka, protože bylo mega teplo a pomalu byl čas jít na vlak, protože cesta nám zabere opět 3 hodiny.
Upřímně město Sofie se mi moc nelíbí :(. Je to velké město, ale centrum mi tak velké nepřijde. Ale v centru je mnoho "podivných" lidí, kteří žebrají o peníze nebo jen tak civí okolo a to já úplně moc nemusím. Musím říct, že jsem ráda, že jsem na erasmu v Plovdivu a ne v Sofii.
Ale pokud se do Sofie plánujete podívat, nechci vás nijak odradit, je to jen můj názor. Navíc v Sofii se nachází mnoho obchodů s oblečením, takže pokud by se vám tolik nelíbily památky, můžete alespoň nakupovat! :)

Jinak já se momentálně sluním na pláží ve Varně, ale o tom až zase příště! :)
Mějte hezký zbytek dne!
Vaše M.

Žádné komentáře:

Okomentovat