čtvrtek 23. června 2016

Grilování s kamarády (23. 6. 2016)

Čauky!

Vzhledem k tomu, že nám tu teplé počasí stále drží, rozhodli jsme se pro grilovačku s koupáním kousek za Plovdivem, protože odpoledne, když je tu okolo 28 stupňů, je tu mega horko :( a tak nechceme trávit čas na bytech.
Původně jsme mysleli, že nás vyrazí asi 6 nebo 7, ale nakonec jsme se sešli celkem 4 - já, Yunus a francouzi Clemence a Simon. Sraz jsme měli na autobusovém nádraží a poté jsme vyrazili do obchodu nakoupit nějaké maso, zeleninu a hlavně gril! :) Následně jsme chvíli počkali na autobus, který nás dovezl přímo na místo :).
Už cca před 3 týdny jsem na tomto místě byla, takže jsem věděla kde vystoupit a kudy se vydat od autobusu. Jednalo se o malou vesničku Chrabrino, takže jsme se nemohli ztratit. Ale nějakým záhadným způsobem jsme nenašli to samé místo ke koupání a grilování, jako jsem navštívila minule. Ale i tak jsme se usídlili na dobrém místě u řeky, kde jsme "zakempili" a začali grilovat. Postupem odpoledne jsme se trošku zatáhlo, takže z koupání nic nebylo, ale nohy jsme si stejně smočili :). Když jsme se chtěli balit na cestu zpět, začalo pršet, ale ani to nám odpoledne nezkazilo!
Navečer jsme dorazili zpět do Plovdivu a ještě jsme spolu chvíli strávili spolu na bytě. Musím upřímně přiznat, že se mi po těchto lidech bude dost stýskat, protože spolu trávíme dost času poslední dobou mi přirostli k srdci! Ale i o loučení je erasmus :(
Doufám, že i vy už jste začali grilovat, protože počasí je na to ideální

Mějte se úžasně :)
M.

2 komentáře:

  1. Vůbec se vám nevidím. Grilování a voda je v létě ta nejlepší kombinace!! My máme teda byt v rodinném domku, takže jsem strašně ráda, že máme možnost využít i malé předzahrádky, kterou máme jen pro sebe. Už jsme si tam udělali posezení a koupili gril a je to paráda. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Grilovani a voda? Dokonala kombinace :)

    OdpovědětVymazat