neděle 12. června 2016

Festivalový víkend (12. 6. 2016)

Ahojky!

Tak vzhledem k tomu, že už mám po zkouškách (více v článku zde) a je pěkné počasí, tak se mi nechce zůstávat zavřená na bytě. Přes týden byl v Plovdivu Kapana fest a přes víkend jsem vyrazila do Kazanlaku, kde byl festival růží.
Kapana fest se konal v Plovdivu. Jednalo se převážně o hudební festival, kde ale bylo mimo jiného také divadelní představení a program pro děti. A vše doprovázely stánky, kde jste si mohli koupit cokoli handmade (plátěné tašky, trička, magnety, náušnice ...) + jídlo a pití samozřejmě :). Na festivalu jsem strávila 2 večery a vzhledem k tomu, že se jednalo o větší akci ve městě po dlouhé době, oba večery byl festival doslova přeplněn :( což já moc nemusím. Ale jinak hudba a doprovodný program byl fajn, jen na mě tam bylo dost lidí.
A v neděli jsem potom vyrazila ještě s dalšíma 3 erasmačkama do Kazanlaku, kde probíhal vyhlášený festival růží! O festivalu jsem věděla už asi od Vánoc a chtěla jsem se na něj podívat. Ale vzhledem k tomu, že z Plovdivu do Kazanlaku není nejlepší spojení, vstávala jsem v 5.35 hodin, abych stihla vlak. A i tak jsme o Kazanlaku dorazily okolo 11. hod. Festival se konal v centru, kde už od rána byly stánky, kde bylo možné si koupit cokoli z růží (kosmetika, jídlo a dokonce i pití s příchutí růže!), handmade, suvenýry atd. však to znáte :). Dle mého úsudku hlavní hřeb dne byl festivalový průvod. Účastnilo se ho snad celé město a lidi z okolí!
Z průvodu mám mnoho fotek, ale jen pár z nich je použitelných, neboť průvod sledovalo mnoho lidí a bylo dost těžké fotit. A vzhledem k tomu, že festival je dost známý, účastnilo se ho mnoho zahraničních turistů, převážně turisté z Asie, což podle mého názoru je docela nevídané na tak malé město v Bulharsku :)
A to nejlepší nakonec - koupila jsem si tam jam s příchutí růže a je naprosto dokonalý! :)
Brzy se ozvu!
M. 


PS: Zítra jedeme na můj poslední delší výlet s kamarády erasmáky, poté už domů do ČR :(

Žádné komentáře:

Okomentovat