pondělí 2. května 2016

Můj šatník (2. 5. 2016)

Ahoj!

Dnes jsem tu s trošku jiným typem článku a to s přiblížením mého šatníku :). Vím, že tady na blog jsem moc fotek mého oblečení a outfitů nedávala (snad někdy v budoucnu), ale ráda bych vám přiblížila, co je základem mého šatníku a co moc ráda nosím.
Přiznám se, že dříve jsem, jako každá holka, ráda a docela i často nakupovala. Ale teď poslední dobou už to tak v oblibě nemám, naopak někdy se tomu až vyhýbám ..
Jsem člověk, který má rád barvy, barevnost a pestrost a když se nad tím zamyslím, tak jen velmi těžko byste v mém šatníku hledali nějaký kousek v černé nebo v šedé barvě (kromě spodního prádla, silonek nebo šatů do divadla :D). 
Jak jsem psala už v úvodu, dříve jsem docela dost nakupovala, ale vzhledem k tomu, že jsem vůbec neměla "cit" ke kombinování, vzala jsem si klidně i barevné puntíkaté triko, k tomu barevnou mikinu s proužky a neřešila jsem to. Teď když se podívám na starší fotky ze ZŠ, stydím se, jak jsem se vlastně oblékala :(. Na gymplu už jsem tak nějak začala do světa módy a trendů pronikat a začala má "éra nakupování" ve velkém. V té době jsem nakupovala ale tím stylem, že jsem si koupila to, co se mě líbilo, ale už jsem nekoukala na to, zda mi to sluší a sedí a zda to mohu s něčím kombinovat. Nicméně myslím, že dnes již poznám, které barvy se k sobě hodí a které mi sluší, co si mohu dovolit nosit atd. Netvrdím, že jsem nějaká super stylistka, která si každý den obléká poslední a nejdražší módní kousky, ale snažím se, abych byla vždy vhodně a pohodlně oblečená na událost, kam se právě chystám.
Teď v poslední době jsem si dost oblíbila minimalismus a "nadčasové kousky šatníku". Už když jsem v obchodě a líbí se mi tam třeba nějaké triko, přemýšlím, zda se mi bude hodit k věcem, které již mám doma, bude se dobře kombinovat s jinými kousky, zda ho vůbec unosím, zda již nemám podobné a hlavně jestli je pro mě cenově dostupné. Nenakupuji nijak drahé kousky, spíše vyhlížím různé akce a slevy a už vím, že díky mé postavě a velikostem mohu vybírat i z dětského oddělení, což je někdy opravdu výhra :).
Asi základem každého šatníku jsou jednobarevné trika/topy/tílka různých barev a střihů, kalhoty, džíny a sukně/šaty. Poté už je jen a jen na nás, jak vše zkombinujeme dohromady a jaké doplňky zvolíme. Záleží samozřejmě na událost, kam jdeme a jaké je zrovna počasí. Jsem favorit myšlenky, že kvalita vítězí nad kvantitou > raději si tudíž koupím jedno kvalitnější tričko, než dvě nekvalitní jen na pár nošení. Myslím si, že i jednobarevný a "obyčejný" outfit rozzáří vhodně sladěné doplňky - náušnice, nádrdélník, náramek, šátek, sponky do vlasů atd. Ale na druhou stranu, méně je někdy více, proto věřte, že stačí málo a váš outfit bude oživen. Já jsem si poslední dobou dost oblíbila šátky a šály a bez nich už prakticky nevyjdu z domu :)
A jaké jsou mé oblíbené obchody? Asi byste čekali obchody typu Zara, Mango, C&A atd, ale tak to není .. upřímně vlastně ani nemám žádný oblíbený obchod nebo značku. Ráda se zajdu podívat do OC na nové kolekce jednotlivých obchodů, ale jen málokdy si hned něco vyberu. Dost často nakupuji ve slevách a ve výprodejích. Oblíbila jsem si oblečení z F&F, Orsay, Camaieu, Primarku a sportovní věci nejvíc nakupuju v Lidlu. Je to spíše tak, že se jdu do obchodů podívat a pokud mě nějaký kousek oblečení osloví, koupím si ho, ale vyloženě oblíbený obchod ani značku zatím nemám. Nakupuji občas také na internetu a to převážně na Ebay a na Aliexpressu - kdo nezná, tak jsou to levné čínské obchody na způsob českého aukra. Oblečení si tam sice moc nenakupuji, ale za to doplňků mám odtud hromadu :).

Jak jste na tom s nákupama vy? Preferujete nějaký oblíbený obchod nebo značku? Jaký je váš oblíbený kousek v šatníku?




2 komentáře:

  1. Já mám nejraději v šatníku skládanou sukni, kterou jsem si nechala ušít od jedné šikovné holčiny. Takže kdybych měla odpovědět, jakou značku mám ráda, tak nejlepší prostě je věcu šitá na míru a podle mých představ. :) Ale takových věcí moc nemám, takže taky spíš obcházím obchodní centra, taky někdy nakupuju v sekáčích, i když na to jak šasto tam chodím vyberu málokdy, nemáme je tu nijak skvělé.

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ušité na míru pouze šaty na maturitní ples, jinak asi nic :(

      Vymazat