úterý 31. května 2016

Mám po zkouškách aneb life update (31. 5. 2016)

Ahojky!

Tak jak se máte? :) Předpokládám, že mnoho z vás studentů má již po zkouškách a těm, kdo se ještě učí na poslední zkoušky, držím palce! Já už mám taktéž po zkouškách :). Vlastně oficiálně jsem tu měla jen jednu zkoušku a to z bulharštiny, zbytek předmětů jsem zakončila tím, že jsem psala seminárky, překlady nebo jiné domácí úkoly. Všechno jsem si udělala během semestru a chodila jsem na většinu přednášek a seminářů, takže nebyl problém s hodnocením. A od teď mám již oficiálně letní prázdniny (i přesto, že mé prázdniny na erasmu začaly už 13. 2. :D)!
Do Čech pojedu okolo 25. 6., tudíž mám přes 3 týdny volna! Nabízí se mi možnost cestovat, ale je komplikované něco naplánovat, protože ostatní erasmáci ještě po zkouškách nemají :(. Nicméně máme v plánu jet do Varny na pár dní k moři, jakožto dovolenou a spojit to ještě s výletem do Balčiku a do Nesebaru. Potom chci jet za kamarády na víkend do Veliko Tarnova, Sofie, na festival růží do Kazanlaku a potom také na hory, asi do Banska nebo na nejvyšší bod Bulharska - na Musalu. Vím, že je to docela dost plánů a nevím, zda se vše stihne, ale věřím, že alespoň něco z toho ano. A vzhledem k tomu, že mi ještě stále zbylo stipendium, která mi škola poslala, proč toho nevyužít :).
Už mám i pomalu naplánované letní aktivity. Do ČR se budu vracet na konci června, pobudu chvíli s rodinou a na začátku července vyrážím na English camp s CB Pardubice, v polovině června vyrážím na pár dní do Monaka a na konci měsíce do Ženevy. Volné dny v červenci a potom asi i celý srpen a část září budu věnovat brigádě v mém rodném městě Kutná Hora. Během srpna nebo září bych ráda navštívila moji kamarádku ze Slovenska z erasmu a možná uspořádáme i nějaký sraz českých a slovenských erasmáků v ČR, co jsme se poznali na erasmu v Bulharsku. Na konci srpna mám jednu zkoušku z ruštiny, ale vzhledem k tomu, že i teď tady v Bulharsku jsem ruštinu cvičila, věřím, že mi učení půjde snadno. A během září se budu opět stěhovat do mého studijního města, do Pardubic. A na konci září zpět do školy :(. Budu nastupovat do 3. ročníku bakalářského studia. Vím, že to bude nejtěžší a nejnáročnější rok na VŠ vůbec - bakalářka, zkoušky, státnice .. ale na to teď nebudu myslet, to je až za dlouho, teď si budu užívat prázdnin, sluníčka a cestování! :)


Mějte se nádherně a užívejte slunečných dní!
M. 


4 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, na léto toho máš naplánováno dost, super. :) Tak si to pořádně užij!

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak to máš super, že jsi skončila tak brzo. :) Já jsem taky plánovala mít hotovo rychle, první zkoušku jsem měla už koncem dubna, ale bohužel to nějak nevyšlo. :( Dva předměty jsem opakovala, navíc na dálkovém studiu je docela těžké domluvit termín, všelijak se to táhne, protože jsme odkázáni více méně na pátky. Ale už to taky mám, což už vlastně víš. :D Děkuji ti za gratulaci a gratuluji tobě. :)

    OdpovědětVymazat