úterý 5. dubna 2016

Výlet Vidin + Belogradchik (5. 5. 2016)

Ahojky!
Začíná se nám tu pomalu oteplovat a to znamená ještě více výletů než doposud. Na konci března byl pro erasmáky z více měst po celém Bulharsku uspořádán výlet na sever Bulharska do města Vidin a Belogradchik. Sjelo se nás tam celkem na 80 - 90 erasmáků ze 5ti měst po Bulharsku. Dokonce jsem tam potkala další 3 Čechy, kteří tu jsou na erasmu! :) Takže plánujeme vzájemné návštěvy, protože každý jsme v jiném městě, tak snad to vyjde :).
Jednalo se o výlet na 3 dny, od pátku do neděle. První den jsme navštívili jeskyni Ledenika, která mi nepřišla nijak extra, oproti třeba českým jeskyním. Ale ještě než jsme vstoupili do jeskyně, tak začalo trošku sněžit a když jsme potom jeskyni opouštěli, bylo pěkně nasněženo :) jen s tím nikdo moc nepočítal, takže nám všem byla pěkná zima!
Další den jsme navštívili významnou a rozsáhlou jeskyni Magura, která byla mnohem hezčí než ta první. Dokonce jsme tam viděli i spící netopýry :). Nicméně fotky z jeskyní žádná sláva :( můj foťák ve tmě a v šeru nefotí nijak pěkně ..
A odpoledne jsme potom navštívili Baba Vida Fortress, kde pro nás, jakožto erasmáky, byl připraven nějaký program. No a poslední den, v neděli, jsme navštívili takový hřeb celého výletu (alespoň pro mě teda) a to byl Belogradchik - skály a pevnost. Z toho jsem byla úplně uchvácená! Nádherné "skalní město" s krásným výhledem do okolí. Jen škoda, že v době naší návštěvy bylo takové pochmurné počasí .. ale nebudu si stěžovat, protože to bylo i tak moc fajn!

Tento výlet byl opravdu super, protože nejenom, že jsme procestovala zase další kus Bulharska, ale také jsem poznala další nové erasmáky prakticky z celé Evropy a pár lidí i z Asie. Potkala jsem tu další Čechy se kterými jsem v kontaktu a plánujeme se už tento měsíc navštívit. Tak uvidíme, jak to dopadne :)


Mějte se krásně!
M. 

2 komentáře:

  1. Páni, tam to je super. :) Vždycky jsem byla v Bulharsku akorát u moře, ale mají i ostatní hezké koutky! :) Příště až v Bulharsku budu popřemýšlím i o nějakém výletu. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Bulharsko je úžasná země, je tu vše: moře, hory, přírodní i historické památky a není tu tak draho, takže pro cestování naprosto ideální! :)

    OdpovědětVymazat