neděle 24. dubna 2016

Cestování je moje slabost! (24. 4. 2016)

Ahoj! :)

Jak jste si mohli v mnoha předchozích článcích všimnout, docela dost a v poslední době i docela čast cestuji, za což jsem velmi ráda! Cestování mám moc ráda a svým způsobem mě to naplňuje. Jsem sice takový spořivý typ člověka, ale na druhou stranu, na cestování bych dala asi většinu svých úspor, ano až takový blázen jsem :D
Tuto vášeň mám po mamce, která mě k cestování "vedla" už od mala. Vždy, když jsme spolu měly nějaký volný den a příležitost, někam jsme vyrazily na nějaký výlet nebo dovolenou. Zpočátku v rámci ČR, postupem času i po Evropě. A věřte, že jsme toho spolu objely za tu dobu dost :) vlastně prakticky celou Evropu křížem krážem a už teď máme plány na další dovolené nebo jen párdenní výlety. 
Když si promítnu, že za poslední cca 2 roky (možná i méně) jsem navštívila na dobu delší jak 2 dny Slovensko, Rakousko, Německo, Polsko, Holandsko, Chorvatsko, Rumunsko a teď pobývám nějaký ten čas v Bulharsku. A několik dalších zemí jsem jen tak projela cestou do jiné destinace. Je to až neuvěřitelné! A já jsem za to všechno moc ráda :).

Ale při cestování je dost důležité narazit na dobré lidi. Tím myslím jak spolucestovatele, tak i třeba lidi v hotelu nebo prostě ochotné lidi, kteří jsou otevření k pomoci bezradným a ztraceným turistům :). Ve většině případů jsem ale jela na nějaký výlet nebo dovolenou přes cestovní kancelář, tudíž jsem měla vše zařízené a jedinou moji starostí bylo dostavit se v danou dobu k autobusu a to bylo vše. Ale uvědomuji si, že z dané částky zájezdu jdou nějaká procenta na účet cestovní kancelář a tuto částku bych mohla ušetřit, pokud bych cestovala na vlastní pěst bez CK. I tak jsem několikrát vyrazila (naposled např. Rumunsko). Výhoda je v tom, že vše záleží na mě a vše si mohu naplánovat jak chci já. Vše má své plusy a mínusy :).

Moje cestovatelské sny jsou Austrálie a Nový Zéland a Amerika. Ale vzhledem k tomu, že stále studuji a jsem bez pravidelného příjmu, nepředpokládám, že bych v nejbližší době do těcht odestinací vyrazila .. nicméně kdo ví :)

Tady malá ukázka destinací, kde jsem za polední dobu byla:
Chorvatsko (Korčula)
Lom Velká Amerika (ČR)
Německo (Drážďany)
Slovensko (Vysoké Tatry)
Chorvatsko (Pula)
Bulharsko (Plovdiv)

Rumunsko (Sinaya)

Mějte krásný zbytek dne!
Vaše M.

PS: Momentálně jsem na menším road tripu po Řecku a Makedonii. A příští týden jedu do Istanbulu. Rozhodně čekejte článek! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat