úterý 12. dubna 2016

15 faktů o mně (12. 4. 2016)

Ahoj!

Uvědomila jsem si, že kromě úvodního článku o tom, kdo vlastně jsem, jsem tady na blogu ani vlastně nepsala nějak více informací o mně. Tak teď to hodlám napravit :)
Sepsala jsem 15 náhodných faktů o mně, které ještě určitě nevíte:

1. Moje nejoblíbenější barva je červená 

2. Ráda bych si co nejdříve udělala Cambridgeské zkoušky nebo SJZ z angličtiny a z ruštiny, ale už asi 3. rokem se k tomu nemohu dokopat

3. Moji oblíbenou zpěvačkou je Ewa Farna
4. Mám ráda cokoli od Milky nebo Kinder

5. Miluju cestování, ale o tom už jsem psala zde. Mým cestovatelským snem je navštívit Barcelonu, Lisabon a Skandinávii
6. Od 4. třídy ZŠ až do 3. ročníku na gymplu jsem hrála závodně stolní tenis

7. Studuji obor na VŠ na který jsem původně vůbec studovat nechtěla, ale postupem času mě tento obor začal bavit a dnes bych již neměnila
8. Na gymplu mi vůbec nešla fyzika, matika a chemie a jsem velmi ráda, že tyto předměty už na VŠ nemám

9. Po volných večerech doučuji cizí jazyky na Skype

10. Jsem člověk, který miluje plánování čehokoli. A jsem dokonce takový blázen, že už třeba v lednu mám naplánované letní prázdniny :) viz. článek tady
11. Vlastním řidičský průkaz od 18-ti let, ale od té doby jsem za volantem seděla jen 2× a myslím, že si dlouho za volant v budoucnu ani nesednu. Jsem strašná řidička a dodnes nechápu, jak jsem mohla udělat záverečné jízdy v autoškole :)

12. V minulosti jsem byla strašný knihomol a přečetla jsem toho opravdu mnoho, teď už není tolik volného času na čtení, ale i tak nějaký volný večer strávím u knížky

13. Moji velkou vášní je Yankee Candle - viz. článek tady
14. Docela dost ujíždím na Ebay a Aliexpressu a objednávám si tam velmi časo :)

15. V budoucnu bych se nastálo ráda přestěhovala do východních Čech (nejlépe do Pardubic nebo blízkého okolí)

Žádné komentáře:

Okomentovat