středa 2. března 2016

Recenze Sluchátka Philips

Ahoj!

Jsem tu zpátky s novou recenzí a tentokrát na sluchátka Philips v červené barvě. Tento typ sluchátek mám již druhé,první jsem měla asi 4 roky, ale skřípla jsem si je do zipu u bundy, což mě dost mrzelo. Tyto jsem dostala dárkem a jsem s nima opět moc spokojená!
Nemám ráda klasické sluchátka typu "špunty", protože mi buď z ucha padají nebo mě z nich bolí uši. Takže "pecky" jsou mě ta pravá volba. Sluchátka využívám docela dost - vždy při cestování vlakem/busem, skypování nebo jen tak při cestě do školy.
Sluchátka mi krásně sedí na uších a pohodlně se mi nosí. I přesto, že nesjem žádný odborník přes hudbu ani elektroniku, tak dle mého názoru mají super zvuk a kvalitní basy. Velké plus vidím i v dostatečně dlouhé šňůře, která mi skvěle dosáhne od kapsy, až k uším. 
Navíc sluchátka mají krásný moderní design. A co je moc fajn, je výběr sluchátek v několika barevných kombinacích, já mám červené, jelikož červená je moje oblíbená barva :).
Objednání: Alza (https://www.alza.cz/philips-she3010rd-cervena-d2770803.htm?o=2#recenze)
 ale jistě se dají sehnat i u jiných prodejců elektroniky
Cena: asi 250 Kč

Doba dodání: do druhého dne
Hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Okomentovat