čtvrtek 24. března 2016

Recenze Kryt na telefon s růžema

Vzhledem k tomu, že jsem na Vánoce dostala nový telefon, bylo třeba si koupit i nějaký hezký kryt. Koukala jsem sice na do obchodů a eshopů v ČR, ale buď jsem si nevybrala nebo byla jeho cena tak vysoká, že jsem nestačila koukat :( a to se mi za kryt dávat nechtělo. Ale potom jsem mrkla na Aliexpress a hned jsem si objednala :).
Na Aliexpressu bylo mnoho krytů na můj typ telefonu, až jsem nevěděla jaký vybrat. Nicméně nakonec jsem si vybrala červený s růžema a je opravdu super! Po platbě mi dorazil do schránky za 15 dní.
 Kryt je celý plastový, nahoře je pestrobarevný motiv s růžemi, po stranách je celý průhledný. Jsou v něm akorát otvory na foťák a reproduktor, jinak přesně sedí na můj typ telefonu. A jako dárek mi od prodejce přišla i folie na můj typ telefonu s hadříkem na čištění dispeje, což se určitě hodí.
S tímto nákupem jsem byla moc spokojená, kryt vypadá ještě lépe, než na fotkách a rozhodně koupi doporučuji! :)
Objednání: koupila jsem tady (2015 Top Selling Colorful Butterfly&rose Flowers Women Girls' Painted Mobile cell Phone Case For Lenovo A536)
Cena: $ 1.68  (+ poštovné zdarma)
Doba dodání: 15 dní (objednáno 10. 1., přišlo 25. 1.)
Hodnocení: 5/5

6 komentářů:

  1. Taky jsem nedávno vybírala kryt, ale při prvním pádu mobilu mi praskl, takže budu muset vybírat znovu.. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Já si objednávám kryty z ebay a taky vždycky spokojenost. :) Teď zase na jeden zrovna čekám. ^^

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  3. kryt je velmi pekny a za taku cenu si ich clovek moze kupit aj 7 a mat na kazdy den v tyzdni iny :D ja som si svoj terazjsi kupila v Claire's, aj ked bol trochu drahsi, ale pekne drzi, tak som s nim dost spokojna.

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda bych si vyměnila kryt u mobilu, ale to bych ho na něj musela hledat na netu a jsem líná si ho objednávat :D A v kamenných obchodech mají kryty snad jen na samsungy a iphony :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten kryt je moc hezký! :) Já už dlouho uvažuji o změně, ale mám mobil skoro už 2 roky a už přemýšlím, že bych si třeba za rok koupila nový, tak s tím ještě počkám. :)

    OdpovědětVymazat