sobota 5. března 2016

Přiblížení města Plovdiv (5. 3. 2016)

Čauky! 

Tak dnes jsem si uvědomila, že jsem na Erasmu v Bulharsku už 3 týdny! Ten čas tak rychle letí :( úplně živě si pamatuju, jak jsme sem jely a ubytovávaly se a teď už jsme tu skoro měsíc!
Ale za tu dobu jsme se tak nějak rozkoukaly ve škole, poznaly pár nových lidí (hlavně Erasmáků), vyznáme se ve městě, jely jsme na výlet a hlavně zkoušíme naši bulharštinu v praxi :). Což je někdy opravdu sranda, protože je jasné, že nemáme ten správný přízvuk a výslovnost jako domácí, ale lidi tu jsou ochotní a snaží se nám porozumět :) což je moc fajn.
Město Plovdiv je ale úžasné a jsem moc ráda, že jsem na Erasmu zrovna tady! :) Podívejte se sami na fotky. Toto město je rozděleno na staré město a nové město. Ve starém městě je většina historických památek a v novém městě jsou spíše obchody, restaurace, pošta, kavárny atd. Obě části města jsem prošla už tolikrát. Navíc jsem dokonce někde vyčetla, že Plovdiv je na seznamu nestarších historických měst, což je úžasné! :)
Plovdiv se rozkládá na 7 kopcích a na 3 z nich jsem vyšlápla nahoru. Je od tud nádherný výhled na celé město a okolí. Když je dobré počasí a viditelnost, je krásně vidět až na nedaleké hory. 
A co se týče školy, výuka se nám nakonec smrskla do 2 pracovních dnů + některé víkendy máme blokované také pro přednášky. Nicméně i tak zbývá dost času na cestování a poznávání nových míst :) takže již brzy se těšte na článek o Rumunsku, kde jsem právě teď s moji kamarádkou (taky Erasmačkou) z Francie na 5 dní.

Mějte se hezky :),
M.

4 komentáře:

  1. Páni, to vypadá super. Ten čas letí strašně rychle i doma, natož někde, kde jsi jen "na chvíli". Tak si to užívej, jak nejvíc půjde :). A jinak máš super, že máš výuku jen dva dny plus občas o víkendu…

    // vmujblogv.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Čas letí, když jsi někde, kde si to fakt užíváš :). Ty fotky jsou úplně skvělé! Ten výhled vypadá neuvěřitelně. Rozhodně se budu na další článek těšit :)
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, super článek a super fotky !
    Jde vidět, že si to tam fakt užíváš, tak ať se daří :)
    Já byla tři měsíce v Řecku pracovně, a celkem dost to sletělo.. i když já pracovala šest dní v týdnu, ale není to tak šílená doba jak někteří jezdí třeba na rok...
    Pokud máš zájem, tak na mém blogu momentálně dopisuji články o právě této práci a mnoho dalšího cestování se chystám také.. :)
    Je nás čím dál více co miluje cestování koukám :)
    Ať se daří v Bulharsku :)

    OdpovědětVymazat
  4. To město vypadá krásně, vážně se mi líbí ty vyčnívající kopečky :)

    OdpovědětVymazat