pondělí 15. února 2016

Recenze Pore penetrating maska na pleť od Avon

Ahoj!

Opět jsem tu s recenzí kosmetiky od Avonu. Před nedávnem jsem si objednala pár produktů a ráda bych se s vámi podělila o rencezi a mé názory. Produkty z Avonu běžně nepoužívám, ale rozhodla jsem se pro menší testování a vyzkoušení
 
Objednala jsem si (mimo jiné) povzbuzující čisticí peeling Clearskin od Avonu. Je to peeling ze zelené řady, mimo peelingu mají ještě také čistící gel, tonikum a černou leťovou masku. Tato řada je určená spíše pro mladší pleť a je charakteristická tím, že by měla bojovat proti černým tečkám, akné a nedokonalostem pleti.

Já si koupila jen menší balení (75 ml), myslím, že se dá koupit i větší balení, ale mně to k vyzkoušení zatím stačilo. Peeling má nazelenalou barvu, takové pastovité složení, po nanesení za cca 10 – 15 minut zatuhne na obličeji a  je třeba ho důklad
ně smýt vodou.
Peeling je hrubší (obsahuje taková zrníčka), proto asi ne každé pleti bude vyhovovat. Dokonce i má pleť, pokud si ho nechám na pleti déle, je podrážděná a začervenalá a suchá, což je možná alergická reakce. Proto se nehodí na častější použití. Pleť je ale po použití jemná na dotek, svěží díky mentolové vůni, odpočatá a hlavně zmenšuje póry.
Peeling jsem používala 1× do týdne po dobu asi 3 měsíců (ještě v kombinaci i s jinou kosmetikou) a musím říct, že jsemnebyla moc spokojená. A to hlavně kvůli tomu, že po použití jsem měla začervenalou pleť třeba i půlhodinky a tím pádem jsem nemohla vyjít z domu. Možná se jednalo o výjimečnou alergickou reakci, ale peeling už bych si asi spíše nekoupila :(
 
Objednání: Avon (popř. mrkněte do faceboových bazárků, sbazar, Aukro, vinted atd.)
Cena: 59 Kč
Doba dodání: cca do týdne
Hodnocení: 3/5
 

Žádné komentáře:

Okomentovat