úterý 2. února 2016

Můj nový nejlepší kamarád! (2. 2. 2016)

Ahoj!

Tak jak už jsem avizovala v předchozím článku, Alza mi vrátila peníze za rozbitý a několikrát už reklamovaný notebook. A hned potom jsem začala pročítat recenze na notebook nový.
Sice nejsem nikterak náročný uživatel, ale výběr byl i tak docela náročný a zdlouhavý. Při výběru mi radilo i pár kamarádů, kteří elektronice rozumí. Nakonec jsem si vybrala HP ProBook 430 G2 a mám z něj velkou radost! :)
Je naprosto úžasné, že tento notebook váží jen okolo 1,5 kg (ten starý vážil 2,5 kg) a vzhledem k tomu, že ho dost převážím, tak 1 kg je dost znát :).Teď si do notebooku instaluji různé programy a vše si přenastavuji tak, aby mi vše vyhovovalo. Dokonce jsem si pořídila i barevnou tapetu, abych počítač neměla jen nudně černý :).
Teď jen doufám a věřím, že mi tento notebook vydrží co nejdéle a že nebudu muset běhat každý měsíc na reklamace ...
Jaký máte notebook vy? Jste s ním spokojení?

Mějte hezký zbytek dne!
M.

3 komentáře:

  1. Kde jsi sehnala ten polep na počítač? Já ho mám zvrchu bílý, a hledám něco, čím bych si to zpersonalizovala =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to bude znít vtipně, ale jedná se o tapetu do koupelny z papírnictví :) ale jinak na netu seženeš přímo tapety na notebooky.

      Vymazat
    2. Vtipně to zní =D Ale v dobrém slova smyslu =) Děkuji =)

      Vymazat