středa 24. února 2016

Moje péče o vlasy :)

Ahojky!

Ráda bych vám popsala jak se starám o své vlasy a jaké přípravky k tomu používám.
Jen chci upozornit, že nejsem žádná kadeřnice ani odborník přes vlasy a vlasovou péči. Mnoho mých poznatků mám z videí, diskuzí nebo z doslechu právě od kadeřníků. Je ale pravda, že i když naposloucháte tolik videí a pročtěte milion diskuzí, každý z nás má jiné dispozice pro růst vlasů. Tudíž pokud někomu vyhovuje šampon X od určité značky, jinému nemusí dělat dobře atd. Snad mi rozumíte :). Takže celý článek berte, prosím, jako inspiraci.
A ještě bych na začátku chtěla upozornit, že mám jsem snad celý život bojovala s roztřepenýma a suchýma konečkama. A taky dost bojuju s délkou vlasů, protože mi ted vůbec nerostou :(

Přípravky:
  • Černý šampon od Glisskur - Ultimate repair - Tento šampon používám na střídačku i s jiným již několik let a jsem moc spokojená! Po použití nemám tolik roztřepené konečky, s čímž jsem měla dlouhou dobu problém. Asi před rokem jsem k šamponu používala i balzám ze stejné řady, ale ten mi dost mastil a zatěžoval vlasy.
    Šampon zakoupíte v běžných drogeriích (Rossmann, DM) za cca 70 Kč.
  • Olejíček na vlasy Oil repair haarol od Balea - Tento olejíček obsahuje jak slunečnicový, tak i arganový olej. Obsahuje také silikony, které jsou v olejíčku žádoucí (obalí vlas a ten tím vypadá mnohem zdravěji, je lesklý a jemný na dotek). Olejíček má nažloutlou barvu a je hustší konzistence. Jeho vůně je sladká, ale pro mě dost příjemná. Olejíček používám většinou hned po mytí vlasů nebo během dne, když cítím, že mé vlasy jsou vysušené. Teď používám už druhé balení a jsem stále spokojená :).
    Je možné ho zakoupit v DM a stojí necelých 100 Kč.
  • Šampon Oil Repair - Z té samé řady, jako je olejíček, používám také šampon. Tato řada je převážně určena pro poškozené vlasy. Vlasy si myji max. 2× do týdne a s použitím tohoto šamponu jsou mé vlasy jemné, lesklé, příjemné na dotek. Šampon neobsahuje žádné silikony. Šampon rozhodně doporučuji, protože provede stejnou službu, jako dražší šampony.
    Seženete v DM za 40 Kč.
  • Sprej na vlasy Gliss Kur hair repair with liquid keratin komplex - Tento sprej jsem si dříve kupovala pravidelně, poté jsem ho moc nepoužívala, ale teď jsem si ho opět zakoupila. Používám ho hned po umytí ke snadnějšímu rozčesání mých vlasů nebo když se mi vlasy přes den zacuchají. Využívám ho také přes léto, jelikož sluníčko mi vlasy dost vysušuje.
    Dá se pořídit v DM nebo v Rossmannu za 100 Kč.
  • Suchý šampon od Amica - Tento suchý šampon jsem objevila asi 4 roky dozadu a používám ho doteď, protože mi prokazuje neskutečnou službu! Pokud si nestíhám umýt vlasy a chci jít někam mezi lidi, šampon použiji. Stačí jen menší množství nasypat do vlasů, protřepat a vyčesat. Balení je menší, proto je vhodné i na letní cestování.
    Šampon seženete v Rossmannu za necelých 30 Kč.
  • Tangle teezer hřeben s ovečkou Shaun - Hřeben jsem dostala k 0ředninulým Vánocům a jsem s ním maximálně spokojená! Vlasy netahá, naopak, krásně mi rozčeše i mokré a zacuchané vlasy prakticky bez bolesti. Používáním si tudíž nevytrhám zbytečně moc vlasů, což se mi dříve u běžných hřebenů stála dost často. Tím, že má zavírání, tak ho často nosím i v kabelce do školy. Seženete u kadeřnic nebo v drogeriích.
    Cenu nevím, byl to dárek od rodiny, nicméně na internetu jistě dohledáte.
  • Kokosový olej (na fotce není) - Asi 1× do týdne používám zábal z kokosového oleje pro zlepšení kvality mých vlasů. Masku si většinou dávám na vlasy o víkendu, nebo když nikam nemám v plánu jít, a na vlasech nechám působit třeba i 5 hodin. Olej dávám hlavně do konečků, ale i po délkách, na kořínky ale ne. Poté je třeba řádné umytí vlasů, někdy třeba i 2× nebo 3×, jinak jsou vlasy mastnější a nevypadají dobře.
    Kokosový olej kupuji v DM ve větším balení za necelých 200 Kč.

Chtěla jsem sem dát foto mých aktuálních vlaů, ale momentálně žádné nemám :( Nicméně v minulosti jsem si vlasy zesvětlovala, ale asi před 2 lety jsem si řekla, že je s tím konec a vše si nechávám odrůst. Zatím se mi líbí má přírodní barva, což je špinavá blond, ale v létě mi sluníčko vlasy zesvětlí na blond, místy mám vlasy až bílé :). Fen používám jen zřídka, když nestíhám, což je tak cca 4× do roka. Nepoužívám žádná tužidla, lakuji jen výjimečně, nežehlím ani kulmu nevyužívám. Ale i tak mám problém s roztřepenými a místy i suchými konečky a vlasy se mi dost cuchají. Ke kadeřnici chodím podle potřeby, ale většinou cca 3× do roka.


Jakou péči věnujete svým vlasům vy? Jaké produkty používáte? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat