sobota 9. ledna 2016

Zkouškové období + mám vyjet jako au-pair? (9. 1. 2016)

Ahoj! :)

Jak se všichni máte? Doufám, že skvěle a že jste vykročili tou správnou nohou do nového roku 2016!
A vzhledem k tomu, že je tu leden, pro mě, jako pro studenta VŠ, to znamená neoblíbené zkouškové období :(. Tento 1. týden v lednu jsme ještě měli ještě přednášky + nějaké předtermíny zkoušek a zápočtů. Letos mám celkem 5 zápočtů a 7 zkoušek, z toho 2 zkoušky jsem udělala před Vánocemi, ale zbytek mě čeká až teď, popř. čekám na výsledky. U nás jsou zápočty stejně náročné jako zkoušky, takže se v lednu u učení rozhodně nebudu nudit :). Nicméně i tak věřím, že to nějak zvládnu a nebudu muset nic opakovat příští rok.
Poslední dobou jsem dost často sledovala na YouTube videa českých slečen, které vyrazily do zahraničí jako au-pair. Já jsem už od základky chtěla takto někam vyrazit, ale na gymplu by to bylo jen na 2 měsíce prázdnin a to mi ještě ani třeba nebylo 18 let, takže jsem si říkala, že na té VŠ by to třeba šlo. Loni jsem o tom ani nepřemýšlela, protože jsem si v srpnu dodělávala nějaké zkoušky a měla jsem přítele, od kterého jsem nechtěla odjet, nicméně teď o tom začínám opět uvažovat
Z Erasmu se vrátím do ČR na začátku července a budu mít volno až do konce září. Ale je dost pravdě podobné, že díky Erasmu nestihnu zkoušky v ČR v 1. zkouškovém období letního semestru, takže si vše budu muset dodělat v na konci srpna/začátkem září - ale to by bylo na týden, max. dva týdny. Zkusím popátrat na Google, zda je možné vyjet jako au-pair jen takto přes léto, protože mě to strašně láká :). A pokud by se to nepodařilo teď, tak buď po skončení bakaláře bych si dala rok pauzu a vyjela bych popřípadě pokud bych bakaláře nastavovala na 4. rok, tak bych minimálně na jeden semestr ráda vyjela na semestr nebo jako au-pair. Nicméně uvidíme, jak se vše vyvine, jak se mi teď bude líbit na Erasmu atd. :)
Nevím, jak vy, ale já teď vyrazím na procházku (teď chodím poslední dobou dost často), trošku si provětrat hlavu zasněženou krajinou a poté se vrhnu na učení :(.
Držte mi palce u zkouškového, protože to budu potřebovat!

Fotky z minulého měsíce z procházek po Kutné Hoře:

Přeji krásný zbytek víkendu,
M.


2 komentáře:

  1. veru, skuskove teraz zazivam aj ja, ale nemam tak vela predmetov ako ty. to hlavne aj preto, ze som dva predmety nespravila a ku skuske ma ani nepustili. takze uz ma caka iba jedna buduci pondelok, tak uvidim, ako dopadne. aj ked pri mojom tempe ucenia, a.k.a. ze sa tri dni chystam ucit sa a ani som zatial neotvorila zosit, to nevyzera prilis ruzovo. kazdopadne drzim ti palce, nech das vsetky skusky na prvykrat :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, vše dopadne dobře :). Držím palce!

    OdpovědětVymazat