úterý 26. ledna 2016

Mé zkušenosti s Alzou - Alza.cz (26. 1. 2016)

Ahojky!


konečně mám valnou část zkoušek úspěšně za sebou, teď už mě čekají jen 2 zkoušky (ale za to pořadně náročné ...) a budu mít volno! Věřte mi, že už se neskutečně těším :) a konečně budu mít čas se těšit na Erasmus do Bulharska :).
Letošní zimní zkouškové mi ale o dost přitížila Alza :(.  Měla jsem od nich notebook, který mi v pohodě sloužil skoro 2 roky a byla jsem s ním moc spokojená. Už jednou jsem ho sice reklamovala a to cca před rokem, ale poté mi šlapal dál úplně skvěle a nemohla jsem si stěžovat. Letos v listopadu se mi celý sekl a nechtěl se mi vůbec spustit. Psala jsem mnoha kamarádům, kteří počítačům rozumí, zda by mi neporadili, co s tím. Většina mi ale radila reklamaci, popř. opravu na vlastní náklady :(.
Já jsem notebook zpočátku na reklamaci dát nechtěla, protože jsem věděla, že budu měsíc bez něj (a to je na VŠ docela problém). Nicméně jsem se pro reklamaci rozhodla. Alza mi notebook podle všech dokumentů "opravila". Ale když jsem notebook zapnula a chtěla jsem si udělat nějaké věci do školy, notebook se mi celý sekl, nechtěl se zapnout a vše bylo zpět :( já jsem z toho byla už vážně zoufalá. Naštvalo mě to tak, že jsem ještě ten den počítač odnesla zpět do Alzy s tím, že že mi opět nejde a je tam ta stejná chyba jako před tím a vzhledem k tomu, že se jedná už o třetí reklamaci, požaduji vrácení peněz. To čekání bylo příšerné, ale teď po měsíci mi Alza konečně vrátila peníze!
Ani nevíte, jak jsem šťastná! :) Už mě nebavilo si půjčovat notebook od rodičů a tam si hledat informace do školy atd. A jsem moc ráda, že notebook se mi zasekl ještě v době reklamace a že se mi rozbil po dobu, kdy jsem ještě v Čechách, protože když si pomyslím, že by se mi rozbil na Erasmu, je mi do breku.
Teď jsem si zakoupila notebook nový (HP ProBook 430 G2) a doufám, že tato zkušenost se už nebude opakovat. Nicméně při čtení četných recenzí u různých prodejců elektroniky člověk nikdy neví :(.

Mějte se fajn a držím palce u zkoušek (pokud ještě nějaké máte před sebou) :D
M.

2 komentáře:

  1. Hej tak teď fakt doufám, že mně se po opravě nestane to samé. Přesně jak říkáš, na VŠ je notebook nutností a není pohodlné si neustále půjčovat notebook mamky. Snad s tím novým už nic nebude. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já držím palce tobě, aby jsi zbatek zkoušek zvládla! ♥
    Ale vůbec ti nezávidím, že jsi měla takové starosti s notebookem, snad už ti ten nový bude fungovat bez problémů :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat