čtvrtek 14. ledna 2016

Červená peněženka s puntíkama z Ebay

Vzhledem k tomu, že moji starou peněženku jsem měla už několik let a každodenním používáním byla celá potrhaná, bylo na čase si koupit novou.
Projela jsem ebay.com a hned jsem uviděla jednu nádhernou, kterou jsem si poté objednala
Mé požadavky nebyly nijak komplikované - chtěla jsem peněženku větší velikosti tak, aby nemusela bankovky nijak rulovat nebo skládat. Chtěla jsem vlastní přihrádku na drobné a vlastní na bankovky + dostatek místa na platební karty a věrnostní karty do obchodů. No a potom samozřejmě, aby se mi peněženka líbila vzhledově, což tato peněženka splňovala :).
Peněženka mi přišla po 2 týdnech, což bylo naprosto úžasné. Vzhled odpovídal obrázkům od prodejce, možná mi dokonce přijde, že barvy jsou ještě lepší, než bylo prezentováno.
Zevnějšek je celý oranžovo-červený, nahoře je menší nápis. Po otevření peněženky je vnitřek puntíkovaný, což je roztomilé :). V peněžence je jednak dostatek místa drobné, bankovky a i karty, co jsem požadovala. Navíc na zipu je ozdoba z korálků.
Peněženku mám teď již přes půl rok a jsem s ní stále spokojená. Nikde se netrhá a vypadá stále skvěle! :)
Objednání: ebay.com - http://www.ebay.com/itm/Lady-Women-Polka-Dot-Purse-Long-Zip-Wallet-Card-Coin-Mobile-Phone-Bag-Handbag-/151284338665?var=&hash=item23393fcfe9:m:mIuuLQq07oaiCaA127mOhlQ  (Lady Women Purse Polka Dots)
Cena $5.25 (poštovné zdarma)
Doba dodání: 2 týdny (objednáno 17. 7., přišlo 1. 8.)
Hodnocení: 5/5

4 komentáře:

  1. Moc krásná :-)
    Já mám teď novou peněženku z Aliexpressu, je tyrkysová a taky se mi líbí, akorát tam není žádná přihrádka na drobné, což mě trochu štve :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná! tak jsem nikdy nekupovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá krásně :) mě se hlavně líbí, jak má uvnitř ty puntíky :)

    OdpovědětVymazat