neděle 27. prosince 2015

Vánoční trhy ve Wroclawi (27. 12. 2015)



Ahoj!
Nedávno jsem s mamkou vyrazila do Wroclawi do Polska na adventní trhy :). Vyjížděly jsme ráno asi ve 4,30 h z Kutné Hory a jely jsme busem přímo do Wroclawi. Prakticky celou cestu tam jsem dospávala :), takže mi to hezky uteklo.
Wroclaw je náherné město a o Vánocích je ještě krásnější! :) Já jsem prakticky v Polsku pořádně předtím ani nebyla, proto jsem nevěděla, co čekat. Ale opravdu jsem byla překvapená, jak krásné město to je! A ta vánoční výzdoba k tomu, to bylo parádní! :) Rozhodně bych se sem (a i do jiných měst v Polsku) ráda vrátila třeba přes léto.
Prošly jsme stánky několikrát a koupily jsme si tradičně klobásku, trdelník a sladkosti, co jiného, že? :D Plus ještě něco málo ještě i pro rodinu a přátelé. Překvapilo mě, že na trzích byly i nějaké atrakce pro děti - střelnice, menší horská dráha, loutkové divadlo atd., to jsem třeba v Praze, Vídni nebo Dráždanech neviděla a myslím, že i děti odcházely spokojené.
Cestou zpátky to v autobuse jedna rodina přehnala s alkoholem a tak jsme kvůli nim museli několikrát během cesty stavět a přijeli jsme domů později. Ale i tak jsem si zájezd užila :)
Doufám, že pokud vy jste vyrazili někam na vánoční trhy, tak jste si to užili stejně tak, jako já! :)

Přeji krásný zbytek dne!
M.

1 komentář:

  1. Tak Polsko můžu jen doporučit :-)) A Adventní Wroclaw to musí být teprve zážitek :-))Já tam zatím byla jen v létě....Poznaň je nádherná a Krakow, tam snad letos pojedeme, ten je taky nádherný, ráda tam pojedu znovu :-))

    OdpovědětVymazat