pondělí 21. prosince 2015

Adventní zájezd do Salzburgu (21. 12. 2015)

Hello!
I don´t know about you but last week
Nevím, jak vám, ale mně předchozí týden strašně utekl :) mimo školy jsem zvládla i menší trénink ping-pongu s kamarádkou a jejím kamarádem, večerní sejití s holkami z Pardubic, doučování, adventní zájezd do Salzburgu, dokoupila jsem vánoční dárky a konečně už mám vše zařízené na Erasmus (pojištění, průkazové fotky, rýsuje se nám i byt) už jen čekám na stipendium :) a začínám se dost těšit. 
Ale ráda bych vám napsala něco málo o adventním zájezdu do Salzburgu :) kam jsem se moc těšila. Jeli jsme v sobotu 28. 11. autobusem z Pardubic přímo do Salzburgu. Museli jsme sice vstávat dost brzo, ale stálo to za to. Počasí nám moc nepřálo – cestou jsme projížděli místy, kde byl sníh, nicméně v Salzburgu chvílemi pršelo :( ale ani to nám výlet nezkazilo.
Nejdřív jsme si prošli město s průvodkyní, potom už jsme měli volný čas :). Ten jsme využili k výšlapu na pevnost Hohensalzburg, odkud byly úžasné pohledy na město (jen škola, že bylo zataženo a nebyly vidět Alpy). Potom jsme si koupili klobásku, punč (jako každý rok) a také Mozartovské koule, které jsou pro Salzburg typické :) a prošli jsme si samozřejmě adventní trhy. A večer nás čekal ještě průvod čertů, což bylo docela zajímavý a rozhodně to byl zážitek :)
Plánujete jet někam na adventní trhy? Já jsem teď ještě byla Wroclawi, ale o tom zase v příštím postu :) ale Vánoce a svátky budu trávit doma s rodinou, na což se moc těším! :)

Přeji hezký zbytek týdne.
Mějte se krásně,
M. 

1 komentář:

  1. Do Solnohradu se chystám příští týden, díky za článek :)

    OdpovědětVymazat